اصفهان؛

زیباسازی ساختمان ها در دستور کار مدیریت شهری

ساختمان هایی در شهر اصفهان است که سال ها بلاتکلیف مانده و پوشش مناسبی ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه علنی شورای شهر در خصوص پوشش ساختمان های بلند مرتبه اصفهان گفت:حوزه معاونت شهر سازی و خدمات شهری بایستی با نظارت بر ساختمان هایی که در معابر اصلی اقدام به ساخت می کنند و بدون پوشش مناسب ماه ها منظره شهر را به شکل نا مطلوبی تبدیل کرده و موجب نارضایتی مردم می شوند را مورد باز نگری جدی و برنامه ریزی مناسب قرار دهد.

رضا امینی افزود:ساختمان هایی در شهر اصفهان است که سالها بلاتکلیف مانده و پوشش مناسبی ندارد وبه نمادهای زشتی در شهر تبدیل شده که مردم مجبورند مناظر زشت آن را تحمل کنند.

وی در ادامه پیرامون کارگاه ها و زیباسازی محیط های کارگاهی تصریح کرد:معاونین خدمات شهری و شهر سازی و سازمان زیباسازی باید به طور جدی در این زمینه وارد شده خصوصا برای ایام نوروز برنامه جامعی برای محیط های کارگاهی سطح شهر فراهم و به اجرا در آورند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت :شبکه فاضلاب اصفهان سالها است دچار فرسودگی شده است که باعث بروز مشکلاتی در سطح شهر می شود و ایجاب می کند قبل از اینکه شهر بامشکل جدی روبه رو شود مسئولین مربوطه با حمایت دولت نسبت به پیش بینی شبکه جدید فاضلاب شهری اقدام نمایند. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.