اخبار لحظه به لحظه از دادسرای فرهنگ و رسانه + مصاحبه

قرار بازداشت موقت دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به وثیقه تبدیل شد.

اخبار لحظه به لحظه از دادسرای فرهنگ و رسانهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که طبق شنیده ها قرار بود جلسه دادگاه سوشا مکانی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ساختمان شماره 2 قوه قضاییه برگزار شود اما هنوز سوشا مکانی در محل دادگاه حاضر نشده است.
 
همچنین صبح امروز یکی از ماموران پلیس فتا در محل دادگاه حاضر شد که به گفته منابع غیر رسمی برای حضور در دادگاه سوشا مکانی بوده است.
 
بازداشت موقت به وثیقه تبدیل شد

قرار بازداشت موقت سوشا مکانی به پرداخت وثیقه تبدیل شد.
 
سوشا مکانی چند روزی است که در بازداشت به سر می‌برد اما امروز قرار بازداشت او به وثیقه تبدیل شد.
 
مبلغ وثیقه برای آزادی این دروازه‌بان یک میلیارد تومان است و خانواده و وکیل وی در تلاش هستند با تهیه سند زمینه آزادی مکانی را فراهم کنند تا پس از آن سایر مراحل قانونی برای رسیدگی به پرونده وی سپری شود.

وکیل سوشا مکانی: پرونده شاکی خصوصی نداشت/ وثیقه تا بعد از ظهر واریز می شود

 وکیل دروازه بان پرسپولیس پس از جلسه امروز دادگاه گفت: پرونده سوشا مکانی شاکی خصوصی نداشت و وی با قرار وثیقه آزاد می شود.

بهنام علی محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   در مورد جلسه امروز دادگاه گفت: با توجه به اینکه سوشا مکانی در این پرونده شاکی خصوصی نداشت با قرار وثیقه می تواند از زندان آزاد شود و در حال حاضر باید مراحل قانونی و تشریفات این امر صورت پذیرد.
 
وی ادامه داد: مبلغ وثیقه محرمانه است اما تا پایان وقت اداری باید این مبلغ را به حساب دادگاه واریز کنیم تا مکانی آزاد شود.
 
وی در مورد شایعات روز های اخیر در مورد سوشا مکانی افزود: اگر ارگانی مبلغ وثیقه را اعلام کرده است خودش باید پاسخگو باشد و در این رابطه موضوعات محرمانه دادگان نباید علنی شود .
 
وکیل سوشا مکانی ادامه داد:همه ی وکلا از بی گناهی موکل خود مطمئنند و من هم می دانم که سوشا مجرم نیست و یک متهم است و ما باید به قاضی احترام بگذاریم تا در کمال رعایت قانون کار خود را انجام دهد.
 
وی گفت: من به عنوان یک وکیل یاد گرفتم که باید حواسم به فضای مجازی باشد و تمام هنرمندان و ورزشکاران هم باید به این موضوع توجه کنند چرا که این موضوع ممکن است برای هر کدام پیش بیاید.
 
وی در مورد خودکشی سوشا مکانی در زندان گفت: خودکشی مربوز به انسان های ضعیف است در صورتی که موکل من نماز اول وقتش ترک نمی شود و به مسائل دینی اهمیت زیادی می دهد.
 
 علی محمدی اشاره کرد: از مقام قضایی خواش می کنم که نگذارند با آبروی سوشا بازی کنند و ابروی وی را به حراج بگذارند و امیدوارم این مسئله برای هیچکس اتفاق نیفتد و برای برخی رسانه ها متاسفم که اخباری را منتشر می کنند که صحت ندارد و خواهش می کنم از این به بعد رسانه ها بگذارند این پرونده روال قانونی خود را طی کند ضمن اینکه این پرونده 2 وکیل دارد یکی جناب محمدی که از دوستان با سابقه بنده است و خود من که حاضرم استعفا بدهم تا این پرونده بدور از حاشیه ها روند خود را طی کند.
 
وی در مورد افشای رقم وثیقه گفت: این پرونده در دست دادسرا است اما یکی از شعبات کارکنان دولت آنرا نقض کرد و رقم وثیقه را اعلام و باید در این باره جوابگو باشد . 

کعبی در دادسرای فرهنگ و رسانه

حسین کعبی بازیکن ملی پوش کشورمان ساعاتی پیش وارد دادسرای فرهنگ و رسانه شد و به طبقه همکف این دادسرا رفت.

حسین کعبی پس از بیرون آمدن از دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: به دلیل مطرح کردن برخی سوتفاهم‌ها در خصوص پرونده سوشا مکانی به این دادسرا آمدم و توضیحاتی در این زمینه به بازپرس پرونده دادم و این مسئله به طور کامل برطرف شد.
 
کعبی لحظاتی پیش دادسرا را ترک کرد.

وکیل دوم سوشا مکانی: حرف‌های علی‌محمدی را تایید می‌کنم

مرتضی محمدی وکیل دوم سوشا مکانی لحظاتی پیش از داد‌سرا فرهنگ و رسانه خارج شد و در پاسخ به خبرنگاران در خصوص پرونده سوشا گفت: من نیز صحبت‌های بهنام علی‌محمدی را تایید می‌کنم و حرف دیگری در این زمینه ندارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

در حال بروز رسانی است ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۹ دی ۱۳۹۴
من نمیدونم ولی باید مثل بقیه مجازاتش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ دی ۱۳۹۴
من نمی دونم آقای مکانی چه کرده.فقط شنیدم.ازهمه ی اونایی که شهرتی دارن خواهش می کنم مراقب باشن.اگربدیهاعیان بشه قباحتشون ازبین می ره وافرادبیشتری مرتکب زشتیهامیشن.خواهش می کنم هرکارزشتی هم که می کنیدباوجوداینکه نبایدمرتکب این اعمال بشید،سعی کنیدحداقل امکان عیان شدنش روبه صفربرسونید.سپاسگزارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۴
یه نوجون که این آقا رو مثلا الگوی خودش قرار می ده و قهرمانش شده تکلیفش الان چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۹ دی ۱۳۹۴
به هیچ کسی
هیچ ربطی نداره
که کی
چه کار میکنه