از انتخاب نشدن «من و شارمین» ناراحت شدم

حذف نام‌های بزرگی از لیست فیلم‌های منتخب جشنواره فجر مانند عطاران، من را آرام کرد.

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من و شارمین» که قرار بود با این فیلم به بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند؛ اما از کورس رقابت جا ماند، در این خصوص به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در ابتدا که فیلم ما از طرف هیات انتخاب قبول نشد و آن را رد کردند، ناراحت شدم. اما زمانی که چشمم به لیست نهایی خورد و متوجه شدم نام‌های بزرگی از جمله رضا عطاران هم حذف شدند، از ناراحتی‌ام کاسته و ‌آرام شدم و فهمیدم که ترکیب داوری، نگاه و سلیقه آن‌ها خاص و چیز دیگری است که انگار باید این اتفاق صورت می‌گرفت.

وی افزود: روند کار جشنواره تا به امروز به  خوبی پیش رفته و رضایت‌بخش است. البته در بخش سودای سیمرغ نام‌های بزرگی حذف شدند که حتما در راستای اهداف جشنواره و هیات انتخاب بوده است؛ اما با همه تفاسیر جشنواره امسال به لحاظ موضوعی متنوع و می‌توان نسبت به آن مثبت فکر کرد و امیدوار بود.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: برای فیلم‌هایی که به بخش مسابقه راه پیدا کردند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مخاطبان و منتقدان سینما نیز آثار آن‌ها را دوست داشته باشند.

صمدزاده در خصوص زمان اکران «من و شارمین» بیان کرد: تمام تلاش ما این است که فیلم را در شش ماهه اول سال اکران کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار