ترامپ: اعدام در عربستان هر روز است/ ریاض باید بهای حمایت ما را بپردازد

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا: اگر عربستان سعودی می خواهد از این کشور در برابر ایران محافظت کنیم باید بهای آن را بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با شبکه «سی ان ان» در خصوص اقدام عربستان سعودی به اعدام آیت الله نمر النمر روحانی عربستانی گفت: «این کار را دوست ندارم، همانطور که می دانید قرار است آنها هم پیمان ما باشند و من دوست ندارم چنین اقداماتی را ببینم.

وی افزود: آنها همه اشخاص را اعدام می کنند ما اگر در آمریکا یک نفر را در سال اعدام می کنیم حادثه بزرگی است اما آنها این کار را هر روز انجام می دهند.»  

ترامپ افزود: «من دوستانی در عربستان سعودی دارم ، اشخاص خوبی هستند اما عربستان سعودی اگر می خواهد ما از آن برابر ایران محافظت کنیم باید بهای آن را بپردازد.

وی ادعا کرد ما به ایران قدرت زیادی دادیم چرا که همانطور که می دانید 150 میلیارد دلار به آنها دادیم و حق ساخت بمب هسته ای به آنها دادیم ، آنها به ساخت آن اقدام خواهند کرد اگر آن را نسازند آن را خواهند خرید چرا که پول زیادی دارند.»  


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار