یاسوج ؛

ورق سیاهی دیگر با شهادت شیخ نمر به پرونده ننگین آل‌سعود افزوده شد

امام جمعه یاسوج گفت: شیخ نمر این مجاهد حق‌گو و حق‌طلب با شهادت خود ورق سیاهی را بر کارنامه ننگین و قطور آل‌سعود افزود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج؛آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قیام 19 دی‌ماه اظهار کرد: با توهینی که در روزنامه اطلاعات در آن دوران به حضرت امام خمینی (ره) شد مردم مجاهد قم به خیابان‌ها ریختند و این امر موجب پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57 شد.

امام جمعه یاسوج در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: مردم در آن دوران ظلم و ستم را دیدند و با اتحاد و همبستگی این رژیم ملعون را کنار زدند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی کشورهای جهان در خط اول قرار دارد.

آیت‌الله حسینی با تسلیت شهادت شیخ نمر و جنایات عربستان در به شهادت رسیدن این عالم مجاهد را محکوم کرد و گفت: رژیم عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت از رژیم تروریستی را عهده‌دار شدند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: گروه‌های تروریستی با حمایت کشورهایی چون عربستان خون مردم یمن، سوریه و سایر بلاد را در شیشه کردند و آرامش و آسایش را از آن‌ها گرفتند.

حسینی با تسلیت مجدد شهادت شیخ نمر تبیین کرد: این مجاهد حق‌گو و حق‌طلب با شهادت خود ورق سیاهی را بر کارنامه ننگین و قطور آل سعود افزود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 اشاره کرد و گفت: این کشورها هیچ وقت به تعهدات خود پایه بند نبودند و ساز تحریم را کوک کردند و هر روز در کنگره آمریکا درباره تحریم سخت ایران سخن می‌گویند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه زمینه برای تحریم ایران وجود دارد و مساله موشکی ایران را بهانه کردند، گفت: کشورهای 1+5 باید بدانند که مساله موشکی ایران قابل مذاکره نیست.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: شیخ نمر ، آل سعود ، سفارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.