شیراز؛

حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، وظيفه ذاتي نيروي انتظامي

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به مأموريت‌هاي خطير ناجا، گفت: يكي از وظايف ذاتي و بسيار مهم نيروي انتظامي، حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار " احمد علي گودرزي" افزود: دو نعمت سلامت و امنيت از نعمت‌هاي مجهول خداوند هستند.

وي ادامه داد: استكبار جهاني به دنبال نفوذ و ايجاد ناامني در كشورهاي اسلامي است كه علي رغم همه توطئه‌هاي دشمن ، كشور ايران از امنيت بسيار خوبي برخوردار است.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با پشتيباني بسيار خوب مردم كه از همين مساجد و پايگاه‌هاي مردمي آغاز مي شود، استان فارس در نظر سنجي‌هاي انجام شده بالاترين احساس امنيت در كشور را كسب كرده است.

گودرزي با اشاره به اقدامات فرماندهي انتظامي استان در راستاي برقراري امنيت، گفت: در يك سال گذشته 15 شرور مسلح كه امنيت مردم را به خطر مي انداختند، در سطح استان به هلاكت رسيده‌اند.
وي با بيان اينكه بسياري از ناهنجاري‌هاي اجتماعي در جامعه نشأت گرفته از مواد مخدر است، افزود: در يك سال گذشته حدود 30 تن مواد مخدر در استان كشف شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس با تأكيد بر اينكه حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي از وظايف ذاتي نيروي انتظامي است، خاطر نشان كرد: طرح برخورد با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و به‌ويژه برخورد با بدحجابي در سطح استان با جديت ادامه خواهد داشت.

گودرزي با ضروري شمردن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه از شهروندان خواست پليس را در اجراي مأموريت‌هاي محوله ياري كنند.

وي با بيان اينكه امنيت مطلق مخصوص خداوند بزرگ است، گفت: در يك سال گذشته وقوع سرقت در محله قصر الدشت 17 در صد كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان فارس در پايان وجود ماهواره در منازل را خطري بسيار بزرگ براي متزلزل كردن بنيان خانواده دانست و افزود: دشمن با حربه‌هاي مختلف درصدد انجام اقدامات خود است كه با هوشياري مردم و مسئولان ناكام خواهند ماند.

معاون سازمان تبليغات اسلامي شيراز و امام جماعت مسجد جامع قصر الدشت نيز طي سخناني گفت: ارتباط دوسويه و چهره به چهره فرمانده انتظامي استان با شهروندان بسيار تأثير گذار و ستودني است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين " دانش" افزود: با تلاش خستگي ناپذير كاركنان انتظامي استان، امنيت بسيار خوبي در سطح استان و محله قصر الدشت شيراز برقرار است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.