شماره112؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها از نگاه کاربران + دانلود ۱۳۹۴/۱۰/۱۸

در بسته هفتگی دریچه بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چراکه در ادامه این بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در هفته جاری منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال


با "CamScanner" از اسناد خود خروجی Pdf بگیرید

با استفاده از نرم افزار های اسکنر می توانید اسناد و تصاویر خود را به فایل PDF تبدیل کنید. این کار به ویژه برای اسکن کردن جزوه ها در دانشگاه می تواند بسیار مفید و کارامد باشد.

برنامه های اسکنر این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده اند و از آن ها استفاده های بسیار زیادی می شود. CamScanner نرم افزار اسکنر بسیار عالی و حرفه ای برای اندروید است که با استفاده از آن امکان اسکن کردن تصاویر مختلف را خواهید داشت.
 
اسکنر گوشی + دانلود
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



با "IP Cam " کنترل دوربین های مدار بسته را در دست بگیرید

 IP Cam Viewer Pro برنامه ای قدرتمند برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که با استفاده از آن امکان کنترل و نظارت بر دوربین های مداربسته را خواهید داشت. این نرم افزار از شما تقاضای IP مربوط به دوربین های مداربسته را می خواهد، که با وارد کردن IP مذکور می توانید از طریق گوشی موبایل خود، دوربین های نصب شده را تحت کنترل و نظارت داشته باشید. 
 



جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram


شاید بتوان به جرات گفت که تلگرام محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام رسان در میان کاربران ایرانی است. به تازگی بروزرسانی جدیدی برای نسخه‌های مختلف تلگرام عرضه شده که قابلیت‌های مانند دانلود خودکار و حالت درون خطی  را به این اپلیکیشن محبوب اضافه نموده است.

جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram +دانلود

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



"Network Monitor" بهترین نرم افزار برای بررسی مقدار مصرف دیتا

بسیاری از کاربران به این موضوع آگاه نیستند که بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنی توسط نرم افزار‌هایی که در پس‌زمینه بدون اطلاع ما بروزرسانی می‌شوند مصرف می‌شود. از همین رو نرم افزار‌های مختلفی برای نظارت بر میزان مصرف دیتا در هر 24 ساعت ساخته و منتشر شده است که می‌توان Network Monitor را یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه دانست که قادر به انتشار گراف‌ها و نمودار‌های تصویری و دقیقی در رابطه با میزان مصرف دیتا در طول روز است و می‌توانید به کمک آن به طور کامل روی مصرف خود مدیریت داشته باشید.

نرم افزار بررسی مقدار مصرف دیتا Network Monitor +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



"APK Editor"بهترین ویرایشگر فایل های اندروید


همانطور که می دانید فایل های APK فایل های سیستمی گوشی های اندروید می باشند که برنامه ها و بازی های اندروید با همین فرمت عرضه می شوند. اما آیا تا به حال به ویرایش این دسته از فایل ها فکر کرده اید؟ APK Editor ابزاری قدرتمند چهت ویرایش فایل های APK و اپ های اندروید می باشد که در بین دیگر برنامه ها دارای قابلیت های بیشتر و حرفه ای تری است.

 

 


 

بازی ماجراجویی سفر فضایی Space Expedition


بازی فوق العاده در سبک ماجراجویی است که با استایل جذاب پیکسلی ساخته شده است. در این بازی شما به فضا سفر می کنید و در محیط های بسیار مرموز و جذاب شروع به ماجراجویی می کنید ، شما می توانید شخصیت خود را در بازی پرورش دهید و با استفاده از آیتم های مختلف مانند : جت پک ، لباس و … شخصیت بازی خود را فردی سازی کنید. اگر شما یکی از طرفداران بازی های ماجراجویی و معمایی هستید این بازی را از دست ندهید زیرا با گرافیک زیبا ، صداگذاری مناسب و داستان جذاب یکی از بهترین ها در این سبک می باشد.

 

 

با"PrinterShare" تلفن همراهتان را به پرینتر متصل کنید


شما قادرید توسط نرم افزار بسیار جالب  PrinterShare به طور مستقیم از طریق گوشی به پرینتر هایی که قابلیت اتصال با Bluetooth و WiFi را دارند متصل شده و یا از راه دور و با استفاده از اینترنت به تهیه پرینت از اسناد و … موجود روی گوشی بپردازید. یعنی دیگر نیاز به هیچ کامپیوتری نیست و شما قادرید داده های موجود بر روی گوشی آندرویدی تان را به راحتی بر روی کاغذ بیاورید.

 

 

ویژه گوش های سونی/بهترین فایل منیجر اندرویدی را اینجا دانلود کنید


فایل منیجر "File Commander" دارای قابلیت های عالی و اینترفیس بسیار زیبا و دلنشین است که توانسته رتبه 50 میلیون بار دانلود را هم در گوگل پلی را هم به خود اختصاص داده و امتیاز 4.2 را هم به دست آورد. توسط این فایل منیجر به راحتی به مدیریت فایل های گوشی اندرویدی خود بپردازید و از کار با آن لذت ببرید.

 

 

با"Simpler Contacts"مخاطبانتان را سامان دهی کنید


اگر تعداد بسیار زیادی مخاطب در گوشی همراه خود دارید و همین مسئله باعث شده است تا محیط مدیریت مخاطب هایتان به هم بریزد و پیدا کردن مخاطبی خاص زمان گیر شود، توصیه می کنیم به هیچ وجه Simpler Contacts & Dialer را از دست ندهید.

 
ساماندهی مخاطبین در دستگاه اندرویدی + دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



"Hello Sms" نرم افزاری برای مدیریت پیامک

با استفاده از نرم افزار Hello Sms امکانات جالبی در اختیار شما قرار می گیرد. آن چه که باعث شده این نرم افزار متفاوت به نظر برسد قابلیت دسترسی سریع و سرعت عمل بالا در دسترسی و مرور و ارسال پیامک هاست.
 
مدیریت قدرتمند اندروید با X-plore


برنامه X-plore File Manager یکی از موفق ترین برنامه های فایل منیجر نه تنها در حال حاضر بلکه سالها پیش در گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین بوده است و از طرفداران زیادی برخوردار است.

مشاهده بیشتر فایل ها در این فایل منیجر برای شما میسر می شود به طوری که طیف گسترده ای از فرمت های موجود را پشتیبانی می کند.
یکی از ویژگی های دیگر برنامه X-plore File Manager  که می توان به آن اشاره نمود خاصیت unzip کردن فایل های زیپ شده است.


مدیریت قدرتمند اندروید با X-plore +دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



مشاهده سرعت شبکه

این نرم افزار به کاربران امکان سفارشی سازی محیط برنامه مانند رنگبندی ها، نوع فونت، اندازه فونت و … را می دهد. برنامه Network Monitor به کاربران این قابلیت را خواهد داد تا از هر جایی در گوشی امکان مشاهده سرعت واقعی اینترنت را داشته باشند. همچنین با قرار دادن ویجت اختصاصی این اپلیکیشن در صفحه اصلی گوشی همراه خود امکان مشاهده میزان ترافیک مصرفی شبکه و اینترنت را دارید.
 
مشاهده سرعت شبکه +دانلود
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



برترین نرم افزار افکت گذاری روی تصاویر

Pho.to Lab PRO – photo editor از بهترین برنامه های پرطرفدار و فوق العاده افکت گذاری و ویرایش تصاویر اندروید است . توسط این نرم افزار قادر هستید انواع و اقسام افکت های مد نظرتان را بر روی تصاویر دلخواهتان قرار دهید. به عنوان مثال توسط جلوه های خاص و ویژه این نرم افزار قادر به تولید عکس های کاریکاتوری  هستید.
 
ویرایش و افکت گذاری روی تصاویر + دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



با"RAM Booster "سرعت تلفن همراهتان را افزایش دهید

اندروید با تمام ویژگی‌های بی نظیری که همراه خود دارد، دارای یک نقطه ضعف بزرگ نیز است و آن اعطای آزادی عمل بیش از حد به اپلیکیشن‌ها بوده که باعث می‌شود اپلیکیشن‌های نصب شده بدون اجازه‌ی کاربر، در پس زمینه‌ی گوشی به فعالیت بپردازند.

شاید در ابتدا این موضوع چندان مشکل حادی به نظر نرسد اما به مرور زمان و با نصب برنامه‌های بیشتر، این اپلیکیشن‌ها در کنار هم حجم بزرگی از حافظه‌ی رم گوشی را به خود اختصاص می‌دهند و به نوعی در سرعت عملکرد گوشی، تاثیر منفی خواهند گذاشت. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، اپلیکیشن RAM Booster یک انتخاب کارآمد برای شما خواهد بود که در زمینه‌ی مدیریت دستورات در حال اجرای اندروید فعالیت داشته و با متوقف کردن فعالیت‌های بیهوده و آزاد کردن فضای اشغال شده، سرعت گوشی شما را بهبود می‌بخشد.



دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


گردآوری: راضیه مومنی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۰ دی ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۴
خواهش میکنم برنامه داروشناسی و شناخت انواع بیماری های بعلاوه علائم شان را هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دست گلتون دردنکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
برنامه های پرستاری و داروشناسی هم بذارید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۸ دی ۱۳۹۴
مرسی واقعاعالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۴
مرسی خیلی وقت بود اینطور برنامه نمیزاشتین .خواهشا هر هفته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام وخسته نباشید عالی بودن استفاده کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۴
مچکرم از برنامه هاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
سلام.چرا نصب نمیشه فایل ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
مثل همیشه عالی بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دمتون گرم،خسته نباشید
آخرین اخبار