اسماعیلی:شرایط بیمه بیکاری فعلی نیازی به بازنگری ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت :اعتراضی در خصوص روند فعلی شرایط بیمه بیکاری ، تاکنون به ما گزارش نشده به همین دلیل نیازی به بازنگری آن دیده نمی شود.

اسماعیلی:شرایط بیمه بیکاری فعلی نیازی به بازنگری ندارد
محمد اسماعیلی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه روند فعلی بیمه بیکاری هیچ مشکلی ندارد اظهار کرد : با توجه به بدهی دولت به تامین اجتماعی و مشکلات کمبود اعتباری که این سازمان با آن رو به رو است و نیز بدلیل گزارش نشدن هیچ گونه اعتراضی در خصوص شرایط بیمه بیکاری بنابراین  نیاز به بازنگری ان وجود ندارد .

وی تصریح کرد : سازمان تامین اجتماعی براساس مصوبه دولت ، در حال اجرای بیمه بیکاری برای مشمولان این طرح است که با توجه به اینکه مدت زیادی رکود اقتصادی در جامعه حاکم است ، قطعا این سازمان ، با ادامه این روند دچار مشکل خواهد شد .

اسماعیلی با بیان اینکه باید فکری اساسی برای خروج از رکود اندیشیده شود افزود : با توجه به اینکه مدت زیادی در رکود اقتصادی قرار داریم ، واحدهای تولیدی عمدتا نیمه تعطیل شدند که این امر موجب بیکاری تعداد زیادی از افراد و افزایش بیش از پیش بیکاران مشمول بیمه بیکاری شده است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : برای حل مشکل رکود و خارج شدن از آن ، دولت و مسئولان مربوطه باید دست در دست هم داده و با انجام کارهای عملی و منطقی ، این معضل را ریشه کن کنند .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دولت باید به تحصیل کرده های بیکار طبق قانون اساسی مستمری بیکاری پرداخت کنه اما نمیکنه،چرا؟؟؟
مگر قانون با قانون فرق میکنه؟؟
قانون در تمام موارد از جمله جریمه و.. انجام میگیره، اما اینجا نه !
این خوب نیست که هر جا در قانون برای دولت درآمدزا باشه اجرا بشه اما هر جا برای دولت بار مالی داشته باشه قانون اجرا نشه!
آخرین اخبار