اختصاص 350 میلیارد ریال تسهیلات به صندوق‌های پژوهش و فناوری

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص 350 میلیارد ریال تسهیلات به صندوق‌های پژوهش و فناوری خبر داد.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو  با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مبلغ 350 میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به صندوق‌های پژوهش و فناوری اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: فرآیند تشکیل پرونده و اخذ درخواست‌های متقاضیان برای صدور و ایجاد صندوق‌های پژوهش و فناوری در صندوق نوآوری و شکوفایی شروع شده و در دستور کار قرار دارد.

سلطانی بیان کرد: صندوق‌های پژوهش و فناوری نیز که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند پس از دریافت مجوزهای لازم می‌توانند در آینده از تسهیلاتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد استفاده کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: تعداد طرح‌های مصوب صندوق نوآوری و شکوفایی به 670 طرح رسیده است این در حالی است که حجم طرح‌های مصوب صندوق نوآوری و شکوفایی از تعداد سه هزار و 188 میلیارد ریال گذشته است.

سلطانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تبصره 1 ماده 5 قانون اساسی مبلغ 350 میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص یافته است که این مبلغ علاوه بر مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال  است که به صورت برون سپاری به این صندوق‌ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی داده شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار