زاهدان ؛

خدمات رایگان پزشکی در بیمارستان صحرایی

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت : در 11 بیمارستان صحرایی که از هفته بسیج تا هفته وحدت راه اندازی شد 450 هزار نفر در نقاط محروم سیستان و بلوچستان در بیمارستان های صحرایی سپاه به طور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زاهدان،سردار محمد مارانی  در اینباره افزود : از تاریخ 3 دی ماه جاری 10 بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران در 10 نقطه محروم سیستان و بلوچستان و یک بیمارستان صحرایی در هفته بسیج راه اندازی و به مدت یک هفته خدمات درمانی مختلف را به بیماران منطقه ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد : در مجموع در بیمارستان های صحرایی سراوان، سرباز، میرجاوه، دلگان، زرآباد، قلعه گنج، فنوج، زهک ، هامون و هیرمند به 450 هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

وی بیان کرد: در 10بیمارستان صحرایی 421 هزار و 829 هزار نفر خدمت و در بیمارستان صحرایی هفته بسیج نیز به 29 هزار نفر خدمت رسانی صورت گرفت.

وی ارزش کل خدمات درمانی ارائه شده به مردم سیستان و بلوچستان در 11 بیمارستان صحرایی را 37 میلیارد تومان خواند و تاکید کرد : تاکنون 29 بیمارستان صحرایی در این استان راه اندازی شده است که در آینده ای نزدیک یک بیمارستان فوق تخصصی اطفال نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق از انجام 4 مورد زایمان در بیمارستان های صحرایی سپاه در بخش های فنوج و دلگان خبر داد و گفت: راه اندازی بیمارستان های صحرایی در نقاط محروم سیستان و بلوچستان و همچنین ویزیت بیماران نیازمند توسط سپاه همچنان استمرار داشته و سال آینده نیز تعداد این بیمارستان های صحرایی افزایش می یابد.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.