گزینه‌های جانشینی ایمان صادقی در پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت با جدایی ایمان صادقی به دنبال جذب دروازه‌بان هستند.

گزینه‌های جانشینی ایمان صادقی در پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسئولان پرسپولیس فیلم چند دروازه‌بان آسیایی از کشورهایی نظیر استرالیا را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم‌شان دادند تا وی بعد از تماشای فیلم‌ها تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند.

اگر برانکو با جذب یکی از دروازه‌بان‌ها موافقت کند. سرخپوشان پایتخت یک بار دیگر صاحب گلر خارجی می‌شوند.

تیم پرسپولیس 3 بازیکن غیر آسیایی دارد و تنها اجازه جذب یک بازیکن آسیایی را دارد اما گر این تیم خواهان جذب یک دروازه‌بان غیرآسیایی باشد آن وقت یک بازیکن خارجی از بین بنگستون، ماریچ و اومانیا از تیم پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود.

*درخواست معاوضه اومانیا با ننریچ

باشگاه راه‌آهن درخواست معاوضه اومانیا با ننزیچ را به سرخپوشان پایتخت داده است.

با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها به یک دروازه‌بان نیاز دارند بر این اساس لوکوموتیورانان به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد معاوضه اومانیا با ننزیچ دروازه‌بان تیمشان دادند.

*شعبانی مدنظر برانکو

طبق شنیده‌ها محمد باقر شعبانی دروازه‌بانی که در اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه به همراه تیم تمرین می‌کرد و مورد توجه برانکو قرار گرفته بود به احتمال فراوان جایگزین ایمان صادقی می‌شود.

این دروازه‌بان که در نیم فصل اول در باشگاه پارسه عضویت داشت با نظر برانکو در اردوهای آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس به عنوان یک بازیکن تستی حضور داشت و حالا به احتمال فراوان به این تیم خواهد پیوست.

*دروازه‌بان ذوب‌آهن در تیررس سرخپوشان

رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن هم مدنظر پرسپولیس است و حتی گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با این دروازه‌بان مذاکره کردند.
مظاهری به پرسپولیسی‌ها گفته از تیم دسته اولی فرانسه هم پیشنهاد دارد و موافقت خود را برای پیوستن به تیم فرانسوی اعلام کرده است.

به هر حال اگر این انتقال انجام نشود آن وقت شاید مظاهری به پرسپولیس بپیوندد. محمدباقر صادقی، مهرداد طهماسبی، سرگئی پاشنکو هم از گزینه‌های مد نظر برانکو هستند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
ایول پرسپولیس امیدوارم قهرمان بشیم امسال
آخرین اخبار