«دوردست ها» امروز به شمال کشور رفتند

گروه تولیدی مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» امروز عازم شمال کشور شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛روابط عمومی شبکه یک، تصویربرداری این سریال روز دوشنبه 14 دی در تهران به اتمام ‌رسید و گروه امروز برای ادامه تصویربرداری عازم شمال و شهرستان جویبار شدند.

بگفته تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی دوردست‌ها، اولین سکانس ها هم با حضور دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، هومن برق نورد و مریم خدارحمی در لوکیشن کارخانه روغن سازی کلید خواهد خورد.

فریبا توکلی از احتمال پیوستن جلال اجلالی بعنوان بازیگر جدید به این پروژه خبر داد و افزود: کار فیلمبرداری در شمال حدود20 روز به طول می انجامد.

او زمانی برای پخش دور دست ها اعلام نکرد ولی یادآور شد: کار تدوین، صداگذاری و موسیقی این سریال با جدیدت در حال انجام است ما تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر کار را برای پخش آماده کنیم.

دانیال حکیمی، هومن برق‌نورد، فاطمه گودرزی، کورش سلیمانی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، سیامک اطلسی، شهروز ابراهیمی، محمد عمرانی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، سید محسن نبوی و محمدرضا قربانی از بازیگرانی هستند که بازیگرانی که در شمال مقابل دوربین فریدون شیردل خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی »دور دست ها» محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در 26 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار