کرمانشاه؛

برخورداری صنایع بزرگ کرمانشاه از گاز طبیعی تا سال 96

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال 96 همه واحدهای تولیدی عمده استان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و دیگر مشکلی برای تامین سوخت نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال 96 همه واحدهای تولیدی عمده استان از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد و دیگر مشکلی برای تامین سوخت نخواهند داشت.

محسن رستمی با اشاره به برنامه وزارت نفت برای استفاده صنایع از گاز طبیعی، اظهار کرد: تمام صنایع عمده و مهم استان که مصرف گاز در آنها توجیه اقتصادی دارد، تا پایان سال 96 به خطوط گاز متصل خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون 360 واحد از صنایع استان از سوخت گاز بهره‌مند هستند، تمام شهرک‌های صنعتی استان و واحدهای مستقر درآن به خط گاز متصل‌اند و یا گازرسانی به آنها در دست اقدام است.

رستمی گفت: با بهره‌مندی صنایع از گاز طبیعی، دیگر لزومی ندارد این صنایع چند ماه یکبار درخواست سوخت گازوئیل و یا نفت کوره بدهند، به علاه استفاده از گاز برای آنها از نظر اقتصادی هم به صرفه‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که در فصل سرما که مصرف گاز بالا می‌رود مشکلی برای قطع گاز واحدهای صنعتی رخ نخواهد داد، گفت: مقرر شده با عبور خط لوله‌ای که از جنوب می‌آید، این مشکل حل شود و دیگر افت فشار و یا قطعی گاز رخ ندهد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.