قزوین؛

صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) برای کانون کارگران قزوین راه‌اندازی شد

رئیس کانون انجمن‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین گفت: مقرر شده تا استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) تسهیلات مالی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛سیدمحمد حسینی بیان کرد: بسیاری از استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین با توجه به ویژگی‌های معیشتی که در آن قرار دارند، متقاضی دریافت تسهیلات مالی هستند که علاوه بر بازپرداخت مناسب، مانع از بروز مشکلاتی مانند صدور چک، سفته و غیره شود و بدون جستجو به دنبال ضامن از تسهیلات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

حسینی اضافه کرد: عموم نیروهای فعال در حوزه استادکاری و کارگری صنعت ساختمان که در کانون واقع در خیابان راه آهن شهرستان قزوین ثبت‌نام کردند، می‌توانند به عضویت این صندوق وارد شوند تا با ترتیب اولویت اجرایی از مزایا و تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

این مسئول عنوان کرد: اعضای کانون انجمن‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین می‌توانند با حضور در دفتر این کانون، نامه یا کارت افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) را دریافت و سپس به دفتر صندوق یاد شده واقع در چهارراه فلسطین شهر قزوین مراجعه کنند؛ این نامه با هدف صدور مجوز برای استادکاران و کارگران ساختمانی استان است تا از افراد سودجو برای بهره‌مندی از تسهیلات قابل ارائه جلوگیری شود.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین یادآور شد: مبلغ پایه برای افتتاح حساب اعضای کانون در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) مطابق قوانین این صندوق برابر با ده هزار تومان است که افراد می‌توانند مطابق علاقه خود مبالغ بیشتری را نیز واریز کنند.

حسینی تأکید کرد: روند نام‌نویسی از استادکاران و کارگران ساختمانی علاقه‌مند برای عضویت در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) از امروز آغاز شده است که در نخستین روز کاری، بیش از 70 نفر به صورت داوطلبانه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با توجه به فعالیت تعدادی از خیران قزوین، برخی افراد متقبل شدند با هدف توسعه منابع صندوق استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین مبالغی را به صورت داوطلبانه به حساب صندوق واریز کنند تا چگونگی دریافت تسهیلات از سوی متقاضیان تسهیلات به نحو مطلوب‌تر صورت گیرد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی استان قزوین با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات و دریافت وام از صندوق یاد شده از سوی هیئت مدیره کانون رتبه‌بندی می‌شوند، اظهار داشت: افرادی که سریع‌تر ثبت‌نام می‌کنند یا مبالغ بیشتری را به منابع صندوق قرض‌الحسنه واریز می‌کنند از اولویت بیشتری برخوردارند که البته ویژگی‌های دیگری نیز برای رتبه‌بندی اعضاء وجود دارد.

انتهای پیام/پ

 


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.