بازیکنان سابق سرخابی خون اهدا کردند

تعدادی از بازیکنان سابق تیم های پرسپولیس و استقلال، با حضور در پایگاه انتقال خون وصال، خون اهدا کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته با حضور سرخابی های فوتبال ایران در مرکز اهدای خون وصال، شهروندان تهرانی برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون دعوت شدند.

کریم باقری چهره محبوب فوتبال ایران و مربی تیم فوتبال پرسپولیس، به همراه سیروس دین محمدی مربی استقلال، سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال، بهروز رهبری فر کاپیتان اسبق پرسپولیس و پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس و بازیگر مجموعه های طنز برای ترویج فرهنگ اهدای خون و رساندن پیام نیازمندی بیماران به گوش مردم مهربان پایتخت، در هوای سرد تهران به مرکز اهدای خون وصال آمدند.

این چهره های محبوب در هنگام اهدای خون، ضمن انسانی دانستن فرهنگ اهدای خون از طرفداران پر شور و میلیونی دو تیم پرسپولیس و استقلال خواستند که در این هوای سرد زمستان با حضور در مراکز اهدای خون موجب گرما بخشیدن به امید بیماران نیازمند به خون شوند.

حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و استقبال مردم از حضور این چهره های محبوب فوتبال، به حدی بود که شور عجیبی در سالن اهدای خون حکمفرمایی می کرد و حرفهای پر از محبت و شوخی سرخابی‌ها به دور از همه حواشی رایج بین این دو رنگ فوتبالی نشان دهنده فضای پر از عاطفه در فرهنگ انساندوستانه اهدای خون می داد.

بر اساس این گزارش، کریم باقری برای وفای عهد خود با بیماران نیازمند به خون هر فصل یک بار به مرکز اهدای خون وصال مراجعه می کند و در این حضورهای با ارزش تعدادی دیگر از چهره های محبوب فوتبالی را برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون با خود همراه می کند، که بر همین اساس می توان او را کاپیتان تیم فوتبالیست های اهداکننده خون معرفی کرد.


منبع:مهر
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار