اصفهان؛

رشد 102 درصد تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در لنجان

فرماندار لنجان از رشد 102 درصدی تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نسبت به انتخابات قبلی خبر داد.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدمحسن سجاد در نشست با خبرنگاران گفت: این مساله بیانگر این واقعیت است که مردم ما همچنان به صورت روزافزون حامی نظام و دولت هستند و ارتباط دو سویه ای به نام اعتماد وجود دارد که در نابود کردن ترفندهای دشمنان تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این دوره از انتخابات61 داوطلب شامل 15 کارمند، هفت استاد دانشگاه، 10 فرهنگی، چهار پزشک، هفت وکیل و 18 نفر دارای شغل آزاد در حوزه انتخابیه لنجان ثبت نام کرده اند.


سجاد با بیان اینکه یک زن نیز در این دوره ثبت نام کرده است، اظهار داشت: میزان حضور بانوان در این حوزه انتخابیه نسبت به دوره قبل تغییری نداشته است.


وی ادامه داد: امسال در بیش از 135 نقطه از سطح شهرستان لنجان شعب اخذ رای دایر می شود که بالغ بر دو هزار و 300نفر در این شعبه ها فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ما در هفتم اسفند دو انتخابات سرنوشت ساز در پیش رو داریم که برگزاری آن و حضور حداکثری مردم از بعد داخلی و بین المللی با توجه به ترفندهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است. 

فرماندار لنجان با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهانی خواهند زد، تاکید کرد: این دوره بطور قطع انتخابات تاریخ سازی برای ما خواهد بود و با تجربه ای که داریم، اعتماد مردم نسبت به نظام و دولتمردان هر روز افزایش پیدا می کند و آنها حامیان خوبی برای جمهوری اسلامی خواهند بود.

سجاد با اشاره به اینکه در شهرستان لنجان مقدمات کار انتخابات را از مدت ها قبل شروع شده است، یادآور شد: ضرورت ها و مقدمات قانونی را به ادارات گوشزد کرده ایم و هیچ اداره و نهادی که از امکانات دولتی استفاده می کنند حق ندارد در ساعات اداری تبلیغ کند

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات یک بحث ملی است، تصریح کرد: مجموعه دولت باید در برگزاری انتخابات به وزارت کشور کمک کند که در همین راستا مکاتباتی را با دستگاه ها برای استفاده از امکانات و نیروی اداری آنها انجام دادیم و با هماهنگی بین بخشی خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد، نگران نیستیم.

سجاد همچنین یادآور شد: هیات های اجرایی انتخابات در این شهرستان تشکیل شده است و در شرف تشکیل هیات های بازرسی هستیم و در مرحله بررسی صلاحیت ها با هماهنگی هایی که با هیات های نظارت داریم، این بررسی ها هم پایان می پذیرد.

شایان ذکر است شهرستان لنجان با داشتن 250 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.