سینما آزادی خانه تکانی فجر را شروع کرد

سینما آزادی آماده‌سازی خود را برای سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شروع کرده است.

سینماهای شهر با شروع سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر کم کم خانه‌تکانی خود را آغاز می‌کنند و با آراستگی به سراغ مهمترین جشن سینمایی کشور می‌روند.

سینما آزادی هم خانه‌تکانی خود را شروع کرده و سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در گفتگویی مفصل با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  از جزئیات روند آماده‌سازی این سینما برای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: همه ساله طبق روال کاری و برحسب عادت وقتی که به جشنواره فیلم فجر نزدیک می‌شویم، ما هم خانه‌تکانی خود را آغاز می‌کنیم و از درب ورودی سینما تا سیستم‌های صوتی و تصویری را برای مخاطبان آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما تسهیلاتی را برای مردم فراهم می‌کنیم تا بتوانند فیلم‌های دلخواه خودشان را با کیفیت هرچه بالاتر مشاهده کنند.

سعیدی‌پور با اشاره به استفاده از کمک تکنسین‌های «سینما شهر» در ایام جشنواره گفت: در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر ما به کمک بچه‌های «سینما شهر» نقاط ضعفی که داشتیم را برطرف می‌کنیم. سیستم‌های برودتی، حرارتی، سیستم‌های صوتی و لامپ‌های پروژکشن‌ها را نوسازی می‌کنیم که هیچ مشکل و کمبودی برای مخاطبان وجود نداشته باشد. همچنین بتوانند با کیفیت عالی و تسهیلاتی خوب در این جشن بزرگ سینمای کشور شرکت کنند.

مدیر سینما آزادی در خصوص دستگاه‌ها و سیستم‌های پخشی که در این سینما وجود دارد و اینکه فیلم‌های جشنواره را با سیستم‌ E یا D پخش می‌کند گفت: دستگاه‌هایی که در سینما آزادی وجود دارد، از پیشرفته‌ترین دستگاه‌هایی است که در سینماهای دنیا وجود دارد و خوشبختانه با کمک سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر، سینماهای دیگر و حتی سینماهای شهرستان‌ها هم به این سیستم‌ها مجهز شدند. ما هر دو سیستم E و D را در آزادی داریم و هر کدام از فیلم‌ها که قابلیت پخش با سیستم D داشته باشد را با همین سیستم اکران می‌کنیم و امیدوارم امسال جشنواره‌های خوب با فیلم‌هایی که کیفیت خوبی دارند و در شان سینمای ایران و مخاطبانش باشد، برگزار و اکران کنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار