اصفهان؛

سازمان زیباسازی نیاز به تحول اساسی دارد

سازمان طراحی نیاز به یک تحول ساختاری دارد واین سازمان باید از ارائه طرح های تکراری خود داری کرده و به خلاقیت و نو آوری در طرح ها توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جان نثاری عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهربا اشاره به کمیسیون عمران که مدتی پیش با حضور مسئولین سازمان طراحی برگزار شد گفت: سازمان نیاز به یک تحول ساختاری دارد واین سازمان باید از ارائه طرح های تکراری خودداری کرده و به خلاقیت و نو آوری در طرح ها توجه ویژه ای داشته باشد.

جان نثاری افزود: متاسفانه طرح ها در هنگام اجرا و همچنين در هنگام بهره برداري با تغيير در طرح ها و نقشه هاي ارائه شده اوليه مواجه می شوند که شاید این مشکل به علت نداشتن مطالعات كامل و جامع اوليه و تعامل با حوزه كارمزها و خواسته هاي آن در حين طراحي اوليه و كلامي مي باشد و برای جلوگیری از تاخیرات در طرح ها طراحی آنها به مشاوران صاحب صلاحیت سپرده شود.

وی پیرامون سازمان زیبا سازی شهر بیان داشت:اين سازمان با آنچه كه در اساسنامه آن پيش بيني شده است فاصله بسيار دارد وظيفه اصلي اين سازمان سياست گذاري و برنامه ريزي و نظارت بر فرآيند زيبا سازي در كل بدنه شهرداري به صورت خورد و كلان است كه متأسفانه فعلاٌ اين امر به هيچ وجه تحقق پيدا نكرده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد:مقوله زيبا سازي مي تواند در كل طرح هاي تحت امر شهرداري اعم از ساختمان هاي اداري، ورزشي، فرهنگي و...انجام گیرد در بدنه شهرداری معمولاٌ طرح ها اجراي مي شوند و بعد به زيباسازی می اندیشیم و همچنین در بدنه خارج از شهرداري هم بايد فرهنگ سازي و تشويق و ترغيب مالكين بخش خصوصي را در اين زمينه فعال نمود.مقررشده است كه سازمان زيبا سازي پیشنهادهای خود براي موارد فوق ارائه نمايد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.