تبریز؛

مساعدت منطقه آزاد ارس در بازسازی بنای مسجد جامع جلفا

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس در بازسازی و احداث بنای جدید مسجد امام زمان (عج) جلفا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛داداش زاده با اعلام این خبر افزود: سازمان منطقه آزاد ارس با اختصاص شش میلیارد ریال در فرایند طرح و اجرای این بنا مشارکت خواهد کرد.

وی افزود: این تفاهم نامه با موضوع مساعدت در بازسازی بنای مسجد جامع منطقه آزاد ارس به روش EPC در هشت ماده و چهار تبصره بین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و هیات امنای مسجد امام زمان (جلفا) به امضاء رسید.

داداش زاده گفت: انجام عملیات عمرانی توسط مسجد با رعایت قوانین و ارایه گزارش به سازمان منطقه آزاد ارس، پرداخت هزینه ها پس از تأیید معاونت فنی و عمرانی سازمان بعنوان ناظر پروژه، اطلاع رسانی امورات انجام شده طرفین در محل مسجد، اخذ هرگونه مجوز لازم از ارگان ها، رعایت اصول فنی و مهندسی و استاندارد در امورات عمرانی و مسوولیت هرگونه نارضایتی و ادعای خسارت از ناحیه هر شخص حقیقی و حقوقی در جریان اجرای پروژه از جمله مفاد تفاهم نامه منعقد شده است که بر عهده مسجد می باشد.

وی اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده و در صورت انجام مفاد تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد ارس تا سقف شش میلیارد ریال را با تأیید معاونت فنی و عمرانی برای مسجد مذکور هزینه می کند.

لازم بذکر است مسجد امام زمان (عج) جلفا بعنوان تنها مسجد شهر مرزی و ساحلی جلفا بوده و تاریخ بنای آن مربوط به 50 سال گذشته می باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.