یاسوج ؛

دوره های آموزشی در زمینه سرمایه اجتماعی برای کارکنان برگزار شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره های آموزشی ضمن خدمت در زمینه آشنایی با مفاهیم و شاخص های سرمایه اجتماعی برای کارکنان اداره های استان برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دولت و اعتماد آنان نسبت به مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی با عنوان سرمایه اجتماعی یاد می شود.

وی بیان کرد: متولی برگزاری این دوره های آموزشی دفتر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد باشد.

میرمحمدی اظهار کرد: اهمیت و ضرورت مقوله سرمایه اجتماعی از سوی روحانیون، فعالان فرهنگی و اجتماعی و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد و در برنامه ها و مراسم های مختلف برای کارکنان دستگاه های اجرایی و مردم این استان مطرح و تبیین شود.

وی عنوان کرد: این موضوع مهم به طور مکرر در نشست های شورای فرهنگ عمومی و کارگروه های ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح و ائمه جماعات شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه نیز در راستای تلاش برای ترویج مساله اساسی سرمایه اجتماعی توجیه شوند.

میرمحمدی ابراز داشت: بررسی انجام شده در سطح ملی از سوی وزارت کشور و جهاد دانشگاهی در قالب طرح سنجش سرمایه اجتماعی نشان می دهد که این امر در کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ارتقا و بهبود است.

وی خواستار تشکیل و فعال شدن ستاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد شد.

میرمحمدی افزود: ریاست و دبیری این ستاد به ترتیب بر عهده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد باشد و دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی استان نیز عضو آن باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.