ساحلی بازان زیر 17 سال به اردو می روند

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان زیر 17 سال از 19 دیماه در بندر گناوه استان بوشهر آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان آماده می کند.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان زیر 17 سال از روز شنبه 19 دیماه در زمین های ساحلی گناوه آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

شش بازیکن به این اردو دعوت شدند که تمرینات خود را زیر نظر پرویز فرخی به عنوان مربی آغاز می کنند. محمد حسین خسروانی نیز به عنوان سرپرست، ملی پوشان را در این اردو همراهی خواهد کرد.

محمدرضا حضرت پور، سالار غنی دل، امیر شیرنژاد، رسول یمرلی، ارشیا اکبری و ادریس خداپرست بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

نخستین اردوی آماده سازی این تیم مهرماه در ارومیه و دومین اردو در آبان ماه به میزبانی قشم برگزار شد و ملی پوشان پس از گناوه برای چهارمین مرحله آماده سازی (23 تا 28 دیماه) راهی عالی شهر بوشهر می شوند که در این مرحله از اردو بازیکنان تیم های ملی بزرگسالان نیز به جمع نوجوانان اضافه خواهند شد.

کمپ ساحلی عالی شهر بوشهر دارای امکاناتی همچون سالن های بدنسازی،  فیزیوتراپی و تست های آمادگی جسمانی و بدنی است که با هماهنگی بعمل آمده ملی پوشان در این اردو از این امکانات استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساحلی بازان ، اردو ، 17 سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار