تدوین برنامه۱۴۰۰وارایه بودجه های مربوطه بایدبراساس منشوروسیاستهای شورای شهرباشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان احمد عاملی عضو شورای شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد:نمایندگان استان بودجه های استانی را در جلسات و کمیسیون های تخصصی پیگیری کنند تا سهم اصفهان در مترو ،کنترل آلاینده های زیست محیطی، زاینده رود و مطالبات شهرداری در بودجه سال ۹۵ لحاظ شود.

وی به توزیع عادلانه خدمات اشاره کرد و ادامه داد: اولویت ها و نیازهای شهر در برنامه و در نتیجه در بودجه باید منعکس شود که این اولویت ها شامل آلودگی هوا ، مباحث اجتماعی و فرهنگی، توسعه شبکه حمل و نقل، اصلاح و تغییر رفتار ترافیکی مردم اعم از پیاده و سواره است.
عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: اولویت های مکانی شهر، مکان های مناسب جهت رفع مشکلات و سرمایه گذاری و توسعه و همکاریهای بین بخشی باید در بودجه دیده شود.
عاملی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات عدیده ای که شهرداری با آن مواجه است ولی پرداخت حق الزحمه کارمندان و کارگران قراردادی و شرکتی که امرار معاش آنها کلا وابسته به این حقوق است نمیتواند هیچ توجیهی داشته باشد و امیدواریم با تدبیر و برنامه ریزی و اولویت بندی در این بخش با مشکلی مواجه نگردیم.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.