کرمان؛

راه اندازی کمپین در مخالفت با پروژه تله کابین در کرمان

استاندار کرمان از راه‌اندازی کمپین مخالفت با پروژه تله کابین کرمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علیرضا رزم حسینی گفت: محیط زیست مخالف این پروژه نیست و این پروژه را با کارشناسی دقیق تایید کرده است، ضمن آن که احداث پروژه تله کابین در بهترین نقطه از نظر آب و هوایی کرمان صورت گرفته است.

رزم حسینی با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان اظهار کرد: به دلیل برخورداری شهر کرمان از عقب ماندگی طولانی، پروژه‌های عمرانی در اولویت استان قرار گرفت.

استاندار کرمان با اشاره به گستردگی بسیار زیاد شهر کرمان افزود: همین گستردگی باعث شده است که ما نتوانیم خدمات قابل قبولی را به مردم شهر ارائه دهیم.

وی با بیان این که اجرای پروژه‌ها با وضعیت مالی موجود، همت بالایی می‌خواست تاکید کرد: اصرار داریم در پروژه‌های عمرانی از دستگاه‌ها و تجهیزات استان استفاده شود، ولی امکانات استان محدود است.

رزم‌حسینی درباره اجرای پروژه غیرهمسطح میدان آزادی نیز گفت: تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای برای اجرای پروژه میدان آزادی انجام شده است به طوری که هم اکنون تاسیسات آب و برق میدان را جابجا کرده‌ایم، در حالی که اجازه ندادیم کمترین فشاری بر مردم وارد شود.

استاندار کرمان درباره اهمیت ایجاد این پروژه اظهار کرد: مردم باید مشکلات ترافیکی شهر کرمان و به ویژه میدان آزادی را درک کنند و بدانند با اجرای این پروژه مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه غیرهمسطح گنبد جبلیه افزود: این پروژه چهار سال پیش بایستی اجرا می‌شد ضمن آنکه شهرداری و کارشناسان میراث فرهنگی نیز اجرای این پروژه را تایید کردند.

استاندار کرمان با اشاره به جلسات هفتگی کارشناسان درباره پروژه‌های عمرانی استان خاطرنشان کرد: هر کس اعتراض، انتقاد و یا پیشنهادی نسبت به پروژه‌های شهری کرمان دارد می تواند با ما تماس بگیرد، ضمن آنکه ما از دانشجویان دانشگاه‌ها، مشاوران و افراد خبره در این پروژه‌ها استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.