برگزاری نخستین جلسه کشوری پروژه ساماندهی زنجیره تامین، توزیع و عرضه شیرخشک‌های متابولیک

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: نخستین جلسه کشوری پروژه ساماندهی زنجیره تامین، توزیع و عرضه شیرخشک‌های متابولیک برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر امیر حسین جمشیدی ضمن اعلام این خبر گفت: احکام اجرایی برای مدیران اجرایی پروژه ساماندهی زنجیره تامین،توزیع و عرضه شیرخشک های متابولیک و رژیمی صادر شده است.

 دکتر جمشیدی اظهار داشت: از مهمترین برنامه ها و دستورالعمل های در این جلسه توجیهی و آموزشی می توان به بیان ضرورت اجرا، وضعیت موجود و همچنین انتظارات سازمان از مدیران اجرایی  اشاره کرد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو  در ادامه خاطر نشان کرد: بیان وضعیت مطلوب تامین،توزیع و عرضه شیرخشک های متابولیک و رژیمی و توجیه بهترین مدل ساختاری در وضعیت مطلوب از دیگر برنامه هایی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 دکتر جمشیدی  گفت:  آموزش سیستم برنامه ریزی تامین تا تحویل شیرخشک های متابولیک و رژیمی به عنوان هسته مرکزی پروژه ، گام های اجرای پروژه و نحوه گزارش دهی به اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده های طبیعی ، سنتی و مکمل توسط مهندس زهره عنبری مدیر پروژه نیز در این جلسه بررسی و اجرا خواهد شد.

 وی در پایان گفت: پرسش و پاسخ با حضور صاحبان فرآیند های تامین ، توزیع و عرضه شیرخشک های متابولیک و رژیمی پایان بخش این جلسه خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.