با انتشار بیانیه‌ای:

نماینده ولی فقیه در کردستان اعدام شیخ نمر را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعدام شیخ «نمر باقر النمر» را از سوی حکومت آل سعود محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ در متن بیانیه نماینده ولی فقیه در کردستان آمده است؛

امام خمینی (ره): از آل سعود نخواهیم گذشت ان شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم کرد(۶۷,۴,۲۹).

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم حکومت صهیونیستی آل سعود بار دیگر طینت پلید خود را با شهادت مظلومانه روحانی برجسته و عالم مجاهد شیخ «نمر باقر النمر» نشان داد و موجی از غم و اندوه را بر جهان اسلام نشاند.

این بار هم دستان جنایتکار تروریست های تکفیری از آستین جهالت رژیم سفاک سعودی به خون سربازی دیگراز لشکریان آخرالزمانی پیامبر خاتم(ص) آغشته شد و جنایتی دیگر را در سرزمین وحی رقم زد، اما وهابیت تکفیری نپندارد که با شهادت این مجاهد روحانی به آرزوهای پلید خود دست خواهد یافت بلکه این اتفاق تلخ در دل خود نوید نصر و ظفر را برای مجاهدین مظلوم دربند حکومت جبار سعودی دارد .

شیخ نمر باقر النمر روحانی مبارز و خستگی ناپذیر ، مجاهدی نستوه و عابدی عالم بود که همه عمر شریفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و دستیابی به وحدت مسلمین نمود و لحظه ای از تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم حق طلبی غافل نشد.

شهادت این عالم نستوه که بنابر کلام امام راحل (ره): «گویای حقانیت اوست» سند دیگری از جنایت حکام خبیث آل سعود است و یقین بدانند تفکر وحدت آفرین علامه شهید شیخ باقر النمر هرگز نمی میرد و راه روشن این شهید سرزمین حجاز را مجاهدان آزاده تا ابد ادامه خواهند داد و قطعا صدای انتقام مسلمانان گوش آل سعود را کر خواهد کرد و عواقب هولناک این جنایت شرم آور رژیم آل سعود به زودی آشکار و ثمره خون این عالم جلیل القدر، جهان اسلام را در مسیر نابودی رژیم شیطانی آل سعود یکصدا می سازد .

اینجانب به نیابت از علما، روحانیون و مردم شریف استان کردستان ضمن محکوم نمودن این واقعه تروریستی، شهادت مظلومانه این فقیه عالیقدر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمامی مسلمانان جهان و مردم انقلابی و آزادیخواه عربستان و خانواده داغدار این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و این حرکت ددمنشانه را محکوم می نمایم .

سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.