اصفهان؛

برخورد جدی استانداری اصفهان با متخلفان انتخاباتی

استانداری اصفهان گفت : در صورتی که مدیری در ساعات اداري له و يا عليه نامزدهاي انتخابات صحبت كند طبق قانون با آن متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: نمايندگان فعلی مجلس شورای اسلامی تا خرداد ماه سال آينده نماينده هستند و بايد تا روز آخر به وظايف قانونی خود عمل کنند، البته فعالیت نمايندگان در انجام وظايف قانونی نبايد شائبه تبليغ ايجاد كند.

زرگرپور به انتخابات مهم اسفندماه اشاره كرد و افزود: هيچ يك از مديران حق ندارند كه در ساعات اداری، له و يا عليه نامزدهای انتخابات صحبت كنند و اگر موردی گزارش شود طبق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

وی تاكيد كرد: بر اساس قانون انتخابات، هيچ دستگاه اداری و دستگاههای وابسته به دولت حق ندارند امكانات خود را در اختيار نمايندگان فعلی و يا داوطلبان انتخابات قرار دهند.

این مدير ارشد استان با بيان اينكه دستگاه های اجرايی بايد در ايجاد شور و نشاط اجتماعی برای حضور حداكثری مردم در انتخابات قدم بردارند، افزود:‌ هيچ تصميم سلبی و ايجابی نابجا نبايد اتخاذ گردد كه مردم را تحت فشار قرار دهد.

زرگرپور افزود: گرچه وزارت كشور مجری برگزاري انتخابات است ولی همه دستگاه ها موظف هستند كه از هرگونه درخواست و كمكی دراين خصوص دريغ نكنند.

استاندار اصفهان در پایان از كليه مديران خواست كه در سفر به شهرستانها حتما با فرمانداران هماهنگ باشند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
برچسب ها: استاندار ، مدیر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.