در گفت‌وگو باشگاه خبرنگاران جوان؛

حبیبی: هر اصولگرا نباید خود را پیروز مطلق انتخابات تلقی کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم باید تسلیم عقل جمعی باشند.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: کسانی که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان تایید می‌شود باید در امر تبلیغات فقط به شناساندن خود برای رای‌دهندگان بیاندیشند، از این رو باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند.

وی در ادامه با بیان اینکه در امر تبلیغات انتخاباتی باید قول‌هایی به مردم داده شود که در توان نماینده و ظرفیت کشور باشد، گفت: فردی که مورد تایید شورای نگهبان واقع می‌شود طبیعتا با کسانی رقیب خواهد بود از این رو رعایت موازین عرفی و اخلاقی رقابت از موضوعاتی است که یک داوطلب نمایندگی مجلس باید رعایت کند.

حبیبی در تذکری خطاب به اصولگرایان گفت: در حوزه‌هایی که فقط یک نماینده می‌تواند به مجلس ورود پیدا کند، باید داوطلبان اصولگرا برای انتخابات مجلس دهم تسلیم عقل جمعی باشند و هر کس خود را پیروز مطلق انتخابات تلقی نکند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: ما طبیعتا در مقابل اصلاح‌طلبان و رقبای دیگر قرار داریم، اگر 2 نفر و یا بیشتر در حوزه‌های تک نماینده به انتخابات ورود پیدا کنند، با شکستن رای آنها زمینه پیروزی رقیبان فراهم می‌شود.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: اصولگرایان با رعایت اولویت‌ها باید تعداد نماینده‌ای را در حوزه انتخابیه داشته باشند که بیشتر از تعداد قانونی نباشد تا داوطلب نهایی اصولگرایان در آن حوزه انتخابیه شود.

انتهای پیام/

                 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.