«بهمن» مخاطب خود را به سینما جذب می‌کند

«بهمن» برگرفته از یک داستان خارجی است که بازگوکننده زندگی یک زن و شوهر است.

مرتضی فرشباف کارگردان فیلم سینمایی «بهمن» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد موضوع و محتوای فیلم گفت: این فیلم برگرفته از یک داستان دوصحنه‌ای از یک نویسنده خارجی است که ایده اصلی این فیلم از آن داستان است. بعد از آن به مدت یک سال با انسیه مرعشی بر روی فیلمنامه آ‌ن‌ کار کردیم و در نتیجه «بهمن» ساخته شده.

وی در ادامه اظهار داشت: اولین اکران این فیلم در جشنواره سال گذشته فجر بود و بعد از آن «بهمن» در چند جشنواره خارجی نیز حضور پیدا کرد.

وی در مورد جذب مخاطب سینما به واسطه این فیلم بیان کرد: من فکر می‌کنم فیلم «بهمن» مخاطب خود را جذب کند. به دلیل اینکه این فیلم در هنر و تجربه اکران می‌شود و زمان طولانی در اختیار ما برای نمایش «بهمن» وجود دارد.

فرشباف در مورد وضعیت اکران فیلم‌ها در شش ماهه دوم سال خاطرنشان کرد: برای فیلم‌های سرگروه و فیلم‌هایی که در بخش آزاد اکران می‌شوند، مسلماً این موضوع یک معضل است. به دلیل اینکه تداخل اکران فیلم‌ها با جشنواره فجر موجب می‌شود که این آثار به خوبی دیده نشود و به اصطلاح به این شرایط «اکران سوخته» گفته می‌شود. باید مسئولان بخش فیلم‌ها سیاستی اتخاذ کنند تا این مشکل رفع شود.

کارگردان فیلم «بهمن» همچنین در مورد وضعیت پیشکسوتان سینما و نحوه رسیدگی به آن‌ها خاطرنشان کرد: امروز جریان سینما به سمتی حرکت نمی‌کند که از این قشر محترم و عاشق سینما حمایت شود. ما هنرمندان باید این مسئله را بدانیم که روزی خودمان نیز به حال آن‌ها مبتلا خواهیم شد و این مسیر روبروی ما نیز هست.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار