کرمانشاه؛

تاسیس آکادمی دوومیدانی

رئیس فدراسیون دوو میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش نویس اساسنامه آکادمی تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران آماده شده و در اسفند ماه امسال تاسیس خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از کرمانشاه ؛ مجید کیهانی در گردهمایی خیرین ورزش سنقرو کلیایی از اجرای طرح ملی استعدادیابی دو و میدانی در بهمن ماه امسال درسراسر کشور خبر داد و گفت: این شهرستان به واسطه داشتن قهرمانان ملی به عنوان پایلوت استان در اجرای این طرح انتخاب شده است.

وی توجه به قله قهرمانی را از اهداف فدراسیون برشمرد و گفت: ورزشکاران ملی پوش دو و میدانی این شهرستان نظیر حسین کیهانی، مرتضی ناظمی و آرمین سبحانی امروز در قله قهرمانی قرار دارند و باید تلاش کنیم تا این قهرمانان را حفظ کنیم تا انگیزه ای برای سایر نوجوانان و جوانان در این شهرستان ایجاد شود.

فرماندار سنقرو کلیایی هم از احداث پیست دو و میدانی تارتان در این شهرستان با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد خبر داد و گفت: اجرای این طرح بستر مناسبی برای رشد و توسعه ورزش دو و میدانی در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

علیرضا ایزدی حمایت مادی و معنوی از قهرمانان ملی این شهرستان را با هدف تشویق سایر نوجوانان و جوانان به انجام فعالیتهای ورزشی و قرار گرفتن آنها در مسیرزندگی سالم و بدون ناهنجاری مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم سنقر و کلیایی را یکی از برترین شهرهای ایران در رشته دو و میدانی برشمرد و گفت: این شهرستان از پتانسیل‌های بسیار خوب ورزشی برخوردار است.

مجتبی جوهری وجود سد شهدا، اختلاف ارتفاع زیاد از سطح دریا و قابلیت راه اندازی پیست اسکی چمنی را از ظرفیت‌های بسیار خوب توسعه ورزش در سنقرو کلیایی برشمرد و گفت: در سنوات گذشته از ظرفیت سد شهدا برای برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی قایقرانی استفاده شده و این مکان قابلیت برگزار ی مسابقات آسیایی را دارد.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
برچسب ها: کرمانشاه ، تاسیس ، دو ، میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.