بنزما با کهکشانی ها 200 تایی شد

مهاجم فرانسوی رئال مادرید با حضور در دیدار مقابل رئال سوسیداد برای دویستمین بار پیراهن کهکشانی ها را در رقابت های لالیگا بر تن کرد.

 به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید  شب گذشته در پیروزی3 – 1 رئال مادرید بررئال سوسیداد 76 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و با این بازی شمار بازی  های خود برای کهکشانی ها  را در لیگ اسپانیا به عدد 200 رساند.

بنزما کار خود را با این باشگاه سفیدپوش در سال 2009 آغاز کرد ، فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید او را با 35 میلیون یورو از باشگاه فرانسوی لیون ، به خدمت گرفت که اولین حضور این بازیکن در رقابت های لالیگا با پیروزی 3-2 کهکشانی ها مقابل دیپورتیو لاکرونیا همراه بود.

بنزما که هفتمین فصل حضور در مادرید را تجربه می کند با رئال مادرید 150 پیروزی در لالیگا داشته و 98 گل به ثمر رسانده است.
 
بنزما در این فصل با وجود مشکلات قضائی، در لیگ 11 گل برای تیم سفید پوش رئال به ثمر رسانده ، در حالی که در لیگ قهرمانان نیز 4 بار گلزنی کرده است.

بنزما در مجموع در 297 مسابقه رئال را همراهی کرده که اصل آن قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام باشگاه های جهان، سوپر جام اروپا، لالیگا و سوپر جام اسپانیا (هر کدام یک بار) و دو  قهرمانی در کوپا دل ری بوده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار