دزدان قصد سرقت به خانه قضات را داشتند

چهار متهم سابقه دار که به اتهام سرقت از خانه‌ها تحت تعقیب پلیس بودند، پیش از دستبرد به خانه چند قاضی دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: سارقانی که ده فقره سرقت حرفه‌ای را در شیراز انجام داده بودند، با همکاری پلیس فارس و مازندران در شیراز و آمل دستگیر شدند. پلیس مدت‌ها در تعقیب این سارقان بود. این سارقان حرفه‌ای با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه، پس از ورود به آنجا، با استفاده از «فرز» گاوصندوق‌های موجود در خانه‌ها را تخریب کرده و طلا، جواهرات و پول نقد موجود را به سرقت می‌بردند.
 
وی اضافه کرد: این افراد در یک فقره سرقت از خانه‌ای در محدوده هفت‌تنان شیراز، بیش از 400 میلیون تومان جواهر و پول نقد را دزدیده و به قیمت بسیار پایینی در اطراف تهران فروخته بودند.
 
گودرزی تصریح کرد: مجتبی و مصطفی، دو برادر 22 و 25 ساله اهل و ساکن اطراف تهران، هنگامی که قصد سرقت از خانه چند قاضی در شهر آمل را داشتند، با همکاری و هوشیاری پلیس فارس و مازندران دستگیر شدند و همزمان دو همدست آنان هم به‌نام‌های بهروز و محمد هر دو 23 ساله، در شیراز شناسایی و بازداشت شدند. تاکنون ارزش اموالی که متهمان دزدیده اند 2 میلیارد تومان برآورد شده است.


منبع:جام جم انلاین
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خونه قضات یا خونه هر شخص دیگه برای سارقین میتونه هدف باشه، فقط اهمیت پیشگیری از ورود سارقین به خونه قضات میتونه به این دلیل مهم باشه که هدف مجرمین میتونه به دست آوردن اسناد قضایی، یا حتی دسترسی به فایلها، عکسها و فیلمهای شخصی و خانوادگی قضات باشه که بتونن از آنها در تهدید قضات در جهت تمکین خواسته های مجرمانشون کمک بگیرند ولی متاسفانه فقر آگاهی و عدم اطلاع از روشهای ورود سارقین باعث شده که مردم تصور کنند سارقین یا سمت آنها نمیرن یا در و پیکر خونه هاشون که فروشندگان با چیره دستی به عنوان درب و قفل و حفظ ضد سرقت بهشون انداختن واقعا میتونه از ورود سارقین جلوگیری کنه!! در حالیکه اخیر سر کلانتری پلیس تهران کار بسیار قشنگی کرده و در یک اطلاعیه هشدار که به درب خونه مردم فرستاده به همه مردم توصیه کرده وقتی برای مثال میرن یه درب، قفل یا حفاظ ضد سرقت بخرند و فروشنده با چرب زبانی به اونها اطمینان میده که چیزی که داره بهشون میفروشه واقعا ضد سرقت هست، از فروشنده بخوان کتبا مسئولیت ورود سارقین از طریق کالایی که از فروشنده به عنوان ضد سرقت میخرند به عهده بگیره و همچنین از مردم هم خواسته حتما اصالت ضمانتنامه ای که فروشندگان ممکنه برای فروش کالاهای که تحت عنوان ضد سرقت براشون ضمانتنامه صادر کنند از کلانتری محل استعلام کنند. چرا که فقط در این صورته که مردم عادی میتونن در نبود نظارتهای دولتی روی ادعاهای بی پایه و اساس فروشندگان، مطمن شوند که آیا میتونن امنیت و شرف همسر و فرزندانشون را به کالایی که به عنوان ضد سرقت میخرند بسپارند یا دارن شرف، اعتبار و اموالشون را به دست باد میسپارند.
آخرین اخبار