اطمینان ونگر از قهرمانی آرسنال در لیگ برتر

سرمربی آرسنال معتقد است تیمش در موقعیتی است که می تواند امسال فاتح لیگ جزیره شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آرسنال نیم فصل اول لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند. توپچی ها با 39 امتیاز از 19 بازی، با لستر سیتی هم امتیاز هستند، اما سه امتیاز بیشتر از منچستر سیتی و چهار امتیاز بیشتراز تاتنهام اندوخته اند.

و حالاآرسن ونگر خوشبین است که تیمش می تواند عنوان قهرمانی را در این فصل کسب کند، اما به بازیکنان خود و هواداران باشگاه هشدار داد که آنها هنوز برنده نیستند.

ونگر می داند آرسنال در موقعیت خوبی است تا به اولین عنوان قهرمانی خود  در لیگ برتر پس از 2004-2003 دست یابند.

سرمربی فرانسوی توپچی ها  در کنفرانس خبری گفت: من در مورد شانس قهرمانی خودمان مطمئن هستم. هر چند هنوز راه طولانی در پیش داریم. ما فقط  درنیمه راه هستیم. همه می خواهند پیش بینی  کنند که کدام تیم می تواند جام را ببرد، اما فعلا فقط نیمه راه است.

ما باید نشان دهیم که می توانیم این فشار را تحمل کنیم.اما شما نمی توانید قهرمانی ما را منتفی بدانید. ما پس از 19 بازی اول هستیم. ما سخت می جنگیم تا همانجا بمانیم. ما شانس قهرمانی داریم و می خواهیم برای آن بجنگیم. 

ما به بلوغ رسیده ایم و مهم ترین چیز این است که ما می دانیم که در پایان فصل تمام تلاش خود را کرده ایم. اگر تیمی بهتر از ما باشد قهرمانی آن تیم عادلانه است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، لیگ جزیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار