کرمانشاه؛

همه ارزشهای نظام را با وحدت به دست آورده‌ایم

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تا پیروزی در دفاع مقدس و پیروزی در دیگر عرصه‌ها و توطئه‌های دشمنان مثل فتنه 88 و... در بستر وحدت بدست آمده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: همه ارزشهای نظام را با وحدت به دست آورده‌ایم و تمامی موفقیتهای نظام از پیروزی انقلاب تا پیروزی در دفاع مقدس و پیروزی در دیگر عرصه‌ها و توطئه‌های دشمنان مثل فتنه 88 و... در بستر وحدت بدست آمده‌اند.

سردار بهمن ریحانی گفت: 9 دی باید تا همیشه در خاطره مردم ایران باقی ماند و نباید اجازه دهیم شیطنت‌های داخلی و خارجی منجر به فراموشی این حماسه عظیم در اذهان ملت ایران و جهانیان شود. 9دی دست رد به خواسته‌های دشمنان نظام است که در جریان فتنه 88 دشمنان کمر به شکستن کمر این انقلاب بسته بودند. 

ریحانی افزود: امروز ایران اسلامی در خاورمیانه و دنیا کشوری با عزت و سربلند است که این پیروزی‌ها را در سایه بصیرت مردم کسب کرده است.
وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند انسجام ملت ایران را ببینند، گفت: دشمنان همواره در این فکر هستند که دسیسه و فتنه جدیدی  به پا کرده و به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، در حالیکه تا زمانی که ملت انقلابی ایران اسلامی بر اصول خود پافشاری کنند دشمنان نخواهند توانست آسیبی به نظام برسانند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، ارزشها ، نظام ، وحدت ، دست ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.