سنندج؛

کاشت 2500 اصله درخت در سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در 9 ماهه امسال بیش از 2 هزار و 500 اصله درخت در سطح معابر و پارک های سطح منطقه کاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ؛ شاهویی گفت: به منظور توسعه و افزایش سرانه فضای سبز، کاشت نهال در سطح معابر و پارک‌های سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

وی از کاشت 2 هزار و 500 اصله درخت در نه ماهه سال جاری در سطح منطقه یک خبر داد و افزود: کاشت یک هزار و 500 اصله درختچه سرو نقره‌ای و سرو خمره‌ای از جمله مهم ترین اقدامات این شهرداری در جهت توسعه فضای سبز بوده است.

شاهویی با اشاره به اینکه هم اکنون اقدامات لازم برای آماده سازی عملیات نهال کاری از قبیل چاله زنی، تامین نهال، کود و همچنین منابع آب به منظور آبیاری نهال انجام شده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است با مساعد شدن شرایط محیطی عملیات کاشت نهال، درخت و درختچه تداوم یابد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج پيرامون نهضت درختكاری در سطح منطقه یک نیز گفت: توسعه حجمی فضای سبز و افزايش درختكاری همچنان در دستور کار است، از این رو تا پایان سال یک هزار اصله درخت دیگر به فضای سبز سطح منطقه یک شهرداری سنندج افزوده خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.