زیر دستان بارانی حضرت رسول (ص) عید ولادت را جشن میگیریم

شبکه رادیویی جوان با سه ویژه برنامه به استقبال میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام صادق (ع) می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی جوان با ویژه برنامه‌های متنوع خود به استقبال میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفرصادق (ع) رفته است. در این بین گروه‌های مختلف رادیویی جوان با سه ویژه برنامه مهمان خانه‌های شنوندگان رادیویی هستند.
 
زیر دستان بارانی‌ات   
زهره عبدالرحیم تهیه برنامه «زیر دستان بارانی‌ات» در خصوص این ویژه برنامه گفت:  این برنامه با محوریت جلوه‌های برکت در زندگی مادی و معنوی با تاثیر حضور ائمه اطهار در دوران جوانی سعی می‌کند برکت حضور این عزیزان را در زندگی پر رنگ‌تر نمایان کند.  

عبدالرحیم ادامه داد:  این برنامه در بخش‌های مختلفی چون گزارش ، مستند و دیگر آیتم‌های ترکیبی با حضور کارشناسان پخش می‌شود. 

تهیه کننده «آبی روشن» خاطر نشان کرد: ویژه برنامه «زیر دستان بارانی‌ات» سه شنبه از ساعت 6:40 دقیقه تا 8 صبح به گویندگی سید مهدی مفیدی و نویسندگی مهدی رسولی به روی آنتن می‌رود.
 
عید من  

فریبزر گلبن تهیه کننده برنامه «عید من» با اعلام حضور برنامه‌اش به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول بیان کرد: ویژه برنامه عید من با آیتم‌های نمایشی طنز و جذاب به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ع) به روی آنتن می‌رود.

تهیه کننده برنامه «جمعه من» ادامه داد: این برنامه با حضور مهمانان ویژه‌ای بر محوریت میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت با پخش ترانه‌های جذاب و جدید به پخش شبکه رادیویی جوان می‌‍رسد. 

گفتنی است برنامه «عید من» روز سه شنبه از ساعت 9:30 تا 11:30 به گویندگی فرزاد حسنی و نویسندگی ابوالقاسم صادقی ، افشین حسین خانی بر روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.
 
امروز جشن
 
شایان بهلولی تهیه کننده برنامه «امروز جشن» با همکاری گروه هشت نفره نویسندگی با بخش‌های مختلف طنز در قالب بخش‌های مختلف نمایشی با شعار بیا باهم شریک باشیم چه در بحث ازدواج ، دوستی و .... به روی آنتن می‌رود. 

بهلولی ادامه داد: تمام تلاشمان را کرده‌ایم که ساعاتی خوش را برای شنوندگان خود با تنوع بسیار صداهای مختلف به طور غیر مستقیم پیام وحدت و همبستگی را بیان کنیم .  

وی در خصوص زمان پخش برنامه بیان کرد: برنامه «امروز جشن» با همکاری عزیزانی چون امیر عضد ، حمید پارسا ، نازنین علی دادیانی و .... به گویندگی سعید خرسندی از ساعت 19 تا 20  بصورت زنده  بر روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار