اصفهان؛

جشن بیداری در اصفهان برگزار می‌شود

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت حماسه 9 دی، جشن بیداری با حضور اقشار مردم در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آستانه ششمین سالگرد حماسه 9 دی، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" گفت: مردم بصیر و حماسه آفرین ما در نهم دی ماه سال 88 با حضور بی نظیر و گسترده خود در سراسر کشور نشان دادند که در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

جعفر عسگری افزود: حماسه 9 دی بر جهانیان ثابت کرد که جبهه مردمی انقلاب با وجود ادعاهای فتنه گران، به نظام مقدس جمهوری اسلامی، وفادار است و تنها راه پیشرفت را اطاعت محض از رهنمودهای ولایت فقیه و رهبری نظام می‌داند.

وی تصریح کرد: پیشتازی مردم شهیدپرور اصفهان در مقابله با فتنه‌گران نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی مردم آگاه این استان دارد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برهمین اساس، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت حماسه 9 دی، جشن بیداری با حضور اقشار مردم در اصفهان برگزار می‌شود.

عسگری اظهار کرد: این جشن ساعت 8 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه هشتم دی ماه، در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران این مراسم دکتر عبدخدایی یکی از مبارزان پیش از انقلاب و از یاران شهید نواب صفوی است. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.