بسته (130)؛

سلفی فروتن و رامبدجوان/گلزار در کنسرت بنیامین / حس سفر عابدزاده/رسوایی 2 دراینستاگرام ده نمکی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

احمدرضا عابد زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای سفر به زمان کتاب بخوانید و برای بیان احساس بنویسید.

ا

در هفته شانزدهم لیگ برتر استقلال اهواز در استادیوم تختی این شهر به مصاف صبای قم رفت و این بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. در ادامه این برد  علی دایی سرمربی تیم صبا با انتشار یک سلفی اینستاگرام خود را به روز کرد.

ا


بهنوش بختیاری با انتشار عکس خود در بیمارستان نوشت: "آسمان ما رو پس بدید...اینجا درمانگاه..آی لاو یو محیط زیست....یاعلی."

اینستاگرام

مسعود ده نمکی از آخرین ساخته خود فیلم رسوایی 2 در صفحه اینستاگرامش نوشت : رسوایی2 به دفتر جشنواره ارسال شد.

اینستاگرام

معصومه ابتکار در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز پس از ماه ها تلاش فرهنگی، اجرایی و انتظامی اداره کل محیط زیست مازندران، مامورین یگان آن اداره با همکاری نیروی انتظامی موفق شدند دام های هوایی (غازدام) را در منطقه فریدون کنار جمع آوری کنند. این کار پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاههای ذی ربط، مردم بومی و سمن های محیط زیستی در جریان اجرایی شدن طرح پنج ساله ساماندهی شکار و صید در منطقه فریدون کنار با حضور 40 نفر از محیط بانان عزیز و با همکاری نیروی انتظامی و مردم صورت گرفت. امید است این حرکت اجرایی و عملیاتی با پشتیبانی و یاری دوستداران طبیعت و حیات وحش تداوم یابد و طرح ساماندهی شکار و صید منطقه فریدون کنار نهادینه شود.
اینستاگرام



لاریجانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سند تفاهم شده برجام از جهات مختلف منافع_ملی را در نظر گرفته به طوری که هم دانش_هسته‌ای و تحقیق وتوسعه برای ایران را باقی گذاشته و هم به رفع_تحریم ها پرداخته است اما شیطنت آنها با ایران پایان نمی پذیرد لذا در اجرای برجام نیز به دنبال شیطنت هستند.دومین همایش قضات دادسرای عمومی و انقلاب تهران

اینستاگرام

محمدرضا فروتن در جدیدترین پست اینستاگرامی خود سلفی خود با رامبد جوان را به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام

سر صحنه فيلم نگار با دوست عزيز ومهربونم رامبد ، خوشحالم




محمد رضا گلزار عکسی از شب کنسرت بنیامین بهادری را در اینستاگرام خود گذاشت.


اینستاگرام


گلاره عباسی پست  جدید خود را به کادر پزشکی کودکان سرطانی بیمارستان زاهدان اختصاص داد.


اینستاگرام

كيفيت عكس خوب نيست ولي كيفيت دل هاشون درجه يك بود با گروه پزشكي و پرستاري كودكان سرطاني بيمارستان زاهدان ...دعا كنيم براي سلامتي همه ...امروز ديدار ما زاهدان ،بلوار خرمشهر ،سالن شهرداري منطقه دو ،ساعت پنج و پخش از شبكه هامون ساعت شش♥️♥️عيدي فراموش نشود لطفا، كودكان بيمار چشم انتظار مهر شما هستند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار