یاسوج؛

مسئولان به 9 دی نگاه حزبی نداشته باشند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مسئولان به مراسم 9 دی به عنوان یک حزب نگاه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی افزود : 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم ولایت‌مدار با آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه بود.
امام جمعه قلعه‌رئیسی تاکید کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشمندی کم‌نظیر به ندای رهبر خود لبیک گفته و با حضور در میدان، بساط فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه روز 9 دی یوم‌الله است افزود: یوم‌الله نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و تا ابد نماد آمادگی و حضور در صحنه ملت ایران در برابر فتنه‌گران و دشمنان خواهد بود.

صلواتی یادآور شد: یوم‌الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است به همین دلیل می‌بایست مراسم بزرگداشت این روز، با شکوه ویژه‌ای برگزار شود.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه تمام مسئولان باید خط قرمز خود را فتنه بدانند خاطرنشان کرد: مسئولان اگر به 9 دی به عنوان یک حزب اصولگرا و یا اصلاح‌طلب نگاه کنند به نظام و انقلاب خیانت کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: در سال 88 سران جنایتکار فتنه وضعیت کشور را پر از آشوب کردند و به نظام و انقلاب خیانت بزرگی کردند که با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور با بصیرت مردم بساط خیانت آنها جمع شد.

صلواتی اذعان داشت: حصر فتنه‏‌گران از سر لطف و رأفت نظام اسلامى است، حکم کسى‏‌ که شورش کند و یا به شورش دعوت کند و باعث برهم‏‌خوردن نظام زندگى مردم و ایجاد رعب و وحشت شود و یا اقدام علیه حکومت عادل کند، در فقه شیعه معلوم است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: 9دی ، فتنه ، نظام ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.