گلایه‌ی همسر خواننده «ضامن آهو» از مسئولان هنری

غلامرضا صنعتگر در مدت سه ماهی که صدایش را از دست داده بود، حتی یک تماس تلفنی از مسئولان نداشته است.

همسر غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فعلی غلامرضا صنعتگر گفت: با اینکه تا دیروز اصلا هیچ حرفی نمی تواست بزند اما امروز نزدیک اذان صبح از خواب بیدار شد و دیدم صدایش کوچکترین خشی ندارد و بعد از ۶۵ روز می‌تواند به راحتی صحبت کند.

همسر غلامرضا صنعتگر در خصوص بی‌توجهی‌های مسئولان نسبت به غلامرضا صنعتگر بیان کرد: زمانی که پیروز ارجمند رئیس دفتر موسیقی بودند بارها به ملاقات همسرم می‌آمد و حتی با پیام‌های امیدوار کننده و یا تماس تلفنی سعی در حفظ روحیه وی داشت اما در دوره جدید حتی یک تماس تلفنی از سوی ارشاد نداشته‌ایم چه برسد به اینکه مسائل مالی یا امور دیگرمان را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: البته خدا را شکر هزینه‌هایمان تامین می‌شود ولی آنچه که باعث دلشکستگی‌مان شده این است که چرا برای خواننده‌ای که چرخ زندگی‌اش را با صدایی که از دست داده می‌چرخاند، نیامده‌اند.

همسر این خواننده پاپ تصریح کرد: آنچه که همسرم این روزها احتیاج دارد روحیه‌ای است که از دست داده و در تقویت روحیه وی صنف مجریان و بازیگران با معرفت‌تر از صنف خودش عمل کرده‌اند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۴
انشاالله خداوند متعال سلامتی کامل به این هنرمند عزیز عنایت فرماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ دی ۱۳۹۴
سلام و درود بر غلامرضا صنعت گر و همسر مهربان ایشان
بسیار متاسفم که چندی است از صدای پر مهر غلامرضا محرومیم. دلتان بعد از خدا به دعای طرفداران غلامرضا گرم باشد. مسئولین امروز هستند و فردا نیستند. اما خدا و دل مردم همیشه با شماست. من به سهم خدا آنچه که خدا از دعای من قبول میکند را یک جا در جهت شفای غلامرضا به پیشگاهش میفرستم. از ضامن آهو برای خواننده ضامن آهو طلب شفا و شفاعت میکنم.
آخرین اخبار