عربستان در خواب بر یمن چیره شد!

یک مبلغ وهابی در تعبیر خواب یک شهروند، با ربط دادن توهماتی به هم، آن را نشانۀ پیروزی متجاوزان سعودی در حمله به یمن وانمود کرد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم یک شهروند عربستانی خطاب به "محمد بن علی الشنقيطی" مبلغ وهابی، نوشت: جناب شیخ! خواب دیدم خورشید چند بار در مقابلم چرخید. پس از آن، طوفان شنی برخاست. چند بار استغفار کردم و سبحان الله گفتم.

طوفان پایان یافت. پس از آن، پدرم را در حالی که قد بلندی داشت دیدم و من مانند کودکی دستش را گرفتم. در این لحظه به لباس هایم نگاه کردم. متوجه شدم بر اثر طوفان کثیف نشده اند. از این رو خدا را شکر کردم. تعبیر این خواب، چیست؟

این مبلغ وهابی در پاسخ به سؤال این فرد گفت: الله اکبر! خورشید نشانه یمن است. در قرآن کریم آمده است: وجدتها وقومها یسجدون للشمس یعنی دیدم بلقیس و قومش سبأ برای خورشید سجده می کنند.

الشنقیطی، تعبیر طوفان را تجاوز کشورهای عربی علیه یمن تحت عنوان "طوفان قاطعیت" دانست و گفت: منظور از پدر نیز، ملک سلمان و تعبیر لباس، نیز دین است و این موضوع نشان دهنده پیروزی عربستان در جنگی است که علیه "رافضی ها" در جریان است و به زودی با پیروزی آشکار و پایان یافتن "اهل باطل" و نیرومند شدن "اهل حقیقت" به سرانجام خواهد رسید.

مبلغ عربستانی افزود: همانگونه که در یمن خورشید پرستش می شد، ملکه آنها ایمان آورد و به همراه حضرت سلیمان تسلیم فرمان پروردگار شد. قدرت حوثی ها و متحدانشان برای همیشه نابود و پس از آن در یمن، به رهبری این پادشاه حکیم و خجسته "سلمان بن عبد العزیز"، یک دولت سنی پیرو و متحد اهل سنت برپا خواهد شد!

به نظر می رسد ناکامی آل سعود و مزدورانش در دستیابی به اهداف ترسیم شده برای تجاوز به یمن، باعث یاوه گویی مقامات عربستانی و مبلغان وهابی شده است؛ در حالی که در هفته های اخیر شمار زیادی از نیروهای عربستانی و مزدوران یمنی و غیر یمنی آنان در عملیات دفاعی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به هلاکت رسیده اند و نیروهای یمنی بارها مواضع نظامی عربستان در مناطق مرزی را هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار