ببخشید که هوا آلوده بود و سازمان لیگ توان تصفیه نداشت

تعویق در برگزاری دیدار های لیگ برتر به دلیل آلودگی هوا شاید معقول ترین تصمیم این روزهای فوتبال بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در این یکی دو روز که در مورد برگزاری بازی حرف و حدیث های زیادی بود پس از اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال برای برگزاری دیدار دو تیم نفت تهران و تراکتور سازی تبریز، استقلال تهران و سیاهجامگان در روز سه شنبه بر این باور رسیدیم که آلودگی هوا را باید جدی گرفت و این اقدام سازمان لیگ اگر چه تمام برنامه های آنها را بهم میریخت اما تصمیم قاطع دیدار ها را به سه ششنبه موکول کرد .

تا جائیکه نگارنده اطلاع دارم روز گذشته از سوی مسئولان ذیربط هوای روز دوشنبه به شکلی بود که دیدار های فوتبال را به روز سه شنبه موکول کرد و امکان برگزاری این ددیار ها در تاریخ دوشنبه وجود نداشت اما اینکه پس از آن شرایط به شکلی رقم خورد که به دلیل شرایط جوی مساعد در روز دوشنبه امکان این دیدار ها فراهم شد سازمان لیگ هم دیدار ها را یک روز زودتر برگزار می کند .

حال کجای این کار که فقط مرتبط به شرایط جوی است قابل ایراد است و باید سازمان لیگ را زیر سئوال برد بر ما پوشیده است و ای کاش برخی ها در دوران بی خبری دست به دامان موضوعاتی نشوند که مثبت را منفی و منفی را مثبت جلوه دهند که این اقدام ستازمان لیگ برتر فوتبال از این دست اقدام هاست و باید از آنها تقدیر کرد که وظایف محوله را با وجود شرایط غیر قابل پیش بینی جوی به خوبی انجام دادند.

در مورد تیم هایی که قرار است این بازی ها را نجام دهند هم دیدار روز دوشنبه بهتر از روز سه شنبه است چرا که با توجه به نزئیکی دیدار های هفته هفدهم لیگ برتر تیم ها تکلیف خود را بهتر می داندد و برای تعطیلات هم می توانند برنامه ریزی کنند.

مسئولان برگزاری سازمان لیگ برتر فوتبال و کمیته مسابقات بیشتر از ما دلشان برای بازی های لیگ برتر میتپد حداقل خوشنامی اش برای آنها می ماند و بس ...

فوتبال وورزش در این روز ها آنقدر گرفتاری دارد که تغییر زمان دو بازی برای رسانه ها اینقدر هم لقمه دندان گیری نباشد.

به هر حال ببخشید که هوا آلوده بود و سازمان لیگ توان تصفیه نداشت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار