زنجان؛

رسانه ها همیاران بهزیستی هستند

مطبوعات و رسانه ها به عنوان بازوان توانمند و همیاران بهزیستی می توانند نقش آفرینی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه مطبوعات این استان گفت: در جهان امروز وسایل ارتباط جمعی، مطبوعات و رسانه ها در انتقال اطلاعات آموزه های جدید و مبادله افکار و عقاید عمومی که نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دارد تاثیرگذار هستند.

محمد محمدی افزود: رسانه ها وظیفه اعتمادسازی و انعکاس واقعیت ها را بر عهده دارند و می توانند با نقد سازنده گره گشای بسیاری از معضلات جامعه باشند.

وی صحت و درستی خبر را یکی از حساسیت های ویژه رسانه برشمرد و تصریح نمود: در این امر رسانه با تحقیق و دسترسی به اطلاعات درست باید یک رویداد واقعی را برای مخاطبان به تصویر بکشند.

محمدی نقش رسانه ها را در آگاهسازی عمومی مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از تولد کودکان معلول، پیشگیری از سوانح و حوادث منجر به معلولیت و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد از مهمترین مواردی است که رسانه ها می توانند رسالت اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

وی با تقدیر از رسانه های همیار بهزیستی گفت: امروزه رسانه ها تاروپود نمادین زندگی اجتماعی را شکل می دهند و جامعه هدف بهزیستی یکی از مهمترین اعضای جامعه اجتماعی ما هستند

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.