حضور وزنه‌برداران پارالمپیکی در جایزه بزرگ امارات

تیم ملی وزنه‌برداری معلولین کشورمان با ترکیبی متشکل از ۵ وزنه‌بردار که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شده‌اند در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت می‌کند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات جایزه بزرگ امارات اولین رویداد بین‌المللی در سال 2016 و آخرین رویداد در سال 1394 است که تیم ملی وزنه‌برداری معلولان برای حضور در این مسابقات 23 بهمن ماه عازم دوبی می‌شود.

مسابقات وزنه‌برداری جایزه بزرگ امارات به منظور حفظ و ارتقای رنکینگ شرکت کنندگان طی روزهای 25 تا 29 بهمن ماه زیر نظر IPC برگزار خواهد شد. جلسه فنی این مسابقات نیز 24 بهمن با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در دوبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران با ترکیبی کاملا پارالمپیکی و متشکل از 5 وزنه‌برداری که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک برزیل شده‌اند در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

سیامند رحمان در دسته ١٠٧+، علی صادق‌زاده در دسته ١٠٧، سامان رضی در دسته ٩٧، سیدحامد صلحی‌پور در دسته ٨٨ و حمزه محمدی در دسته ٥٩ کیلوگرم وزنه‌بردارانی هستند که زیر نظر احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی به عنوان سرمربی و مربی در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت می‌کنند. سیدعلیرضا حسینی نیز سرپرست تیم اعزامی است.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار