آبادان؛

جذب 12500دانشجو در مقاطع مختلف توسط دانشگاه آزاد اسلامی آبادان

دانشگاه آزاد اسلامی آبادان به یکی از دانشگاههای مهم استان خوزستان با درجه عالی تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از آبادان؛رئیس دانشگاه آزاد آبادان گفت:این دانشگاه حدود 12500دانشجو،450عضو هیئت علمی و 200 پرسنل اداری دارد.

دکتر عسکری افزود: دانشگاه ازاد اسلامی ابادان در تمام مقطع تحصیلی کاردانی ،کارشناسی پیوسته وناپیوسته ،کارشناسی ارشد ودکتری دانشجو می پذیرد.

وی گفت :دانشگاه آزاد آبادان در تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکوربه غیر از رشته پرستاری ومامایی و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از طریق کنکور دانشجو میپذیرد.

رئیس دانشگاه آزاد آبادان بااشاره به اینکه هم اکنون 13 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و3رشته اللهیات گرایش علوم قرآن وحدیث،ادبیات عرب وروانشناسی در دانشگاه وجود داردافزود: در اینده ای نزدیک با توجه به مکاتبات صورت گرفته مجوز برای رشته زبان انگلیسی در مقطع دکتری گرفته خواهد شد.

دکتر عسکری به فعالیت و پژوهش های صورت گرفته توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد وگفت:دانشگاه آزاد آبادان توانسته است در ارائه مقالات ISIوISCموفق عمل کند و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه نیز فعالیت های موثری داشته است.

وی بابیان اینکه برنامه ریزی وفعالیت های مختلفی در زمینه عمرانی در دانشگاه ازاد اسلامی ابادان انجام شده است گفت: این دانشگاه توانسته است در زمینه توسعه و افزایش امکانات رفاهی و آموزشی نقش موثری را ایفا کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.