قزوین؛

شیوه دریافت عوارض شهرداری باید ساماندهی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بایستی شیوه دریافت عوارض شهرداری قزوین با هدف کاهش مشکلات، ساماندهی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛علی فرخزاد نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: برخی از شهروندان که توان پرداخت عوارض را ندارند چک می‌دهند که برخی از آن‌ها برگشت خورده و به سختی نقد می‌شود و مشکلات بی‌شماری را در این مسیر به وجود می‌آورند.

وی افزود: با این وجود نیز بایستی تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا شهروندان قزوینی بدون هیچ دغدغه‌ای عوارض شهرداری خود را پرداخت کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه دریافت تسهیلات از بانک شهر، شرایطی مانند ضمانت‌نامه بانکی دارد، خاطرنشان کرد: دادن این ضمانت‌نامه برای افراد عادی به مراتب سخت است و تعداد بی‌شماری نمی‌توانند آن را تهیه کنند.

این مسئول بیان کرد: شهرداری قزوین طی یک تفاهم‌نامه‌ای با بانک شهر، راهکاری را برای پرداخت راحت‌تر عوارض شهرداری، شهروندان قزوینی بیابد تا آن‌ها بتوانند با کمترین مشکل آن را بپردازند.

فرخزاد با بیان اینکه روشی که امروز از شهروندان قزوینی عوارض دریافت می‌شود، شیوه خوبی نیست و در بدنه مجموعه مدیریت شهری مشکل ایجاد می‌کند، اظهار کرد: باید روشی را بیابیم که مردم در دریافت تسهیلات از بانک شهر برای پرداخت عوارض دچار گرفتاری دیگری نشوند.

وی افزود: با ساماندهی شیوه دریافت عوارض شهرداری از مردم و پرداخت آن می‌توانیم بیشتر مشکلات شهرداری و شهروندان قزوین را برطرف کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: شهرداری قزوین می‌تواند با دیگر بانک‌ها نیز رایزنی کند تا اگر شرایط آن‌ها برای پرداخت تسهیلات به شهروندان قزوینی مطلوب‌تر باشد، مردم متقاضی را به این بانک‌ها معرفی کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.