لیگ برتر رول‌بال آقایان و بانوان برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی رول‌بال ایران از احتمال برگزاری لیگ برتر این رشته در آینده خبر داد.

مهرداد حاج علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات جهانی پونا هند از سطح بالایی برخوردار بود و تیم ملی اسکیت رول‌بال کشورمان در قسمت مردان سال 2013 مسابقات نایروبی کنیا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

سومین دوره مسابقات جهانی 2015 رول‌بال به میزبانی هند برگزار شد که 30 کشور از سراسر جهان در این مسابقات حضور داشتند و تیم‌های قدرتمند آرژانتین، دانمارک، بلاروس، هند و انگلیس مهمترین حریفان تیم ایران بودند.

وی افزود: در قسمت بانوان نیز 12 تیم حضور داشتند بانوان رول‌بال اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرده و موفق به کسب مقام سوم جهانی شدند.

سرمربی تیم ملی رول‌بال اظهار کرد: با حمایت سازمان ورزش رئیس و دبیر فدراسیون اسکیت تیم ملی رول‌بال با کسب عنوان نایب قهرمانی بار دیگر برای اسکیت ایران افتخارآفرینی کرد.

امیدوارم در آینده بتوانیم علاوه بر مسابقات دسته‌های آزاد قهرمانی کشور رول‌بال، لیگ برتر این مسابقات در سراسر کشور برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ برتر و کلاس‌های داوری مربیگری به پیشرفت این رشته در سطح کشور کمک زیادی می‌کند و باعث استعدادیابی در علاقه‌مندان این رشته می‌شود.

علیزاده در خصوص تیم رول‌بال ایران در سطح بین‌المللی اظهار کرد: از نگاه کشورهای مدعی این رشته و حریفان اصلی ایرانی تیم ملی رول‌بال کشورمان یکی از ابر تیم‌های این رشته است.

اسکیت بازانش با استعدادی که دارند عملکرد خوب و بالایی نیز از خود نشان دادند همه بازیکنان در قسمت آقایان و بانوان با جان و دل بازی کردند از هیچ تلاشی برای کسب افتخارآفرینی دریغ نکردند.

سرمربی تیم ملی رول‌بال در پایان افزود: هدف بزرگ بعدی تیم ملی اسکیت رول‌بال کشورمان حضور پر قدرت در مسابقات جهانی 2017 کنیا آفریقا است. امیدوارم از این پس شاهد کسب نتایج خوبی در این رشته از اسکیت ایران باشیم.

در مسابقات جهانی 2015 اسکیت رول‌بال هند در قسمت مردان تیم‌های هند، ایران و لیتوانی به ترتیب در سکوی اول تا سوم جای گرفتند در قسمت بانوان نیز تیم‌های کنیا، هند و ایران در جایگاه اول تا سومی قرار گرفتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار