قزوین؛

دستور ویژه دادستان برای رسیدگی به پرونده سرقت از راننده یک خودرو

دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی دستور ویژه ای برای رسیدگی به پرونده سرقت از یک راننده خودرو گفت: برای امنیت فعلی استان زحمات زیادی کشیده شده است اجازه سرقت های کوچک را در جامعه نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام اسماعیل  صادقی‌نیارکی در کمیسیون جرایم خاص استان قزوین افزود: راننده خودرو پراید در میان راه دو نفر افغانی را سوار خودرو خود کرده که در میان راه، این دو مسافرنما راننده را با حمله و تهدید خودرو این فرد را سرقت می‌کنند.

وی ادامه داد: پول و اشیای با ارزش داخل این خودرو از سوی این دو نفر به سرقت رفته و خودرو به آتش کشیده شده را نیز در مکان دیگری رها کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: در رابطه با موضوع سرقت به عنف تنها باید بگویم که گرچه این سرقت ساده و کوچک است ولی در واقع این گونه مطالب بسیار بد و دردناک است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم کسی اقدام دوباره و حتی تداعی اقدامات سریالی در این خصوص را در استان قزوین داشته باشد، مطرح کرد: بنابراین باید دستگاه‌های امنیتی مرتبط حساسیت‌های فوق‌العاده‌ای داشته باشند و کار گروه خاصی برای این امر تشکیل و موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

صادقی نیارکی بیان کرد: در شرایطی که جامعه امن است و کارها به صورت عادی پیش می‌رود، ما نمی‌توانیم به عملکرد خود نمره چندانی بدهیم بلکه در شرایط ملتهب و سخت است که مسئولان باید خود را نشان دهند.

وی تأکید کرد: اهمیت کار باید در این مواقع روشن شود و افراد باید توانایی‌های خود را در این مقاطع حساس نشان دهند تا معلوم شود کفایت‌ها و لیاقت‌ها به چه صورت است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه تعلل در رسیدگی به پرونده‌ها به ویژه پرونده‌های مرتبط با جرائم خاص و همچنین تأخیر در کشف این گونه پرونده‌ها اثرگذاری منفی دارد، عنوان کرد: برای امنیت فعلی استان قزوین، زحمات زیادی کشیده شده است و اجازه سرقت‌های کوچک این‌چنین را در جامعه نمی‌دهیم.
 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سرقت ، خودرو ، دستور ، دادستان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.