شهروندخبرنگار تهران؛

هشدار!این قاتل بی‌رحم جان شما را می گیرد + فیلم

قاتل سرگردانی که با بی تدبیری مسئولان چند سالی است جان مردم را می گیرد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاتل سرگردانی که با بی تدبیری مسئولان چند سالی است جان مردم را می گیرد.



منبع: نیما مهاجر _ تهران








برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برای ارسال سوژه های خود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
سلام اینها تحفهای وزیزنفت است که با دلارهای نفتی ایران از دلالان اماراتی سعودی وقطری بنزین استنادارد مرک برای ما ایرانیها وارد می کند وبنزین را در داخل مفت می فروشد به خودرو سازهای مونتاز کار ایرانی که ارابهای مرک را در داخل مونتاز می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۴
20 درصد مایه دارن و خوش
80 درصد گرفتارن و ناخوش و دارن چوب دارای این عده را از بابت بدی هوا ، گرانی خانه ، گرانی آب و برق و گاز نصب به شهرهای شما ، گرانی اجناس و ووووو را میخورند .
تهران خوبه برای آنهای که دارند خدای نکرده اگر در این شهر به اصطلاح دارای امکانات بیمار بشی ، اونی که داره میره بهترین بیمارستان خصوصی و ..
اما اونی که نداره یا اصلاً دفترچه بیمه نداره یا اگه داره از نوع تامین اجتماعیش را دارد که هیچ پزشک متخصص یا فوق تخصصی در تهران بابت ویزیت با آن قرارداد نمی بنده پس مجبوری قید این رقم پزشکان را بزنی یا بری بیمارستانهای دولتی که طرف قرارداد با این بیمه بدرد نخورند ( مثل بیمارستان میلاد) که پزشکان اونجا با این که همه میگن خوبند غریب به اتفاقشان بابت معاینه از روی صندلیشان تکانی نمیخورند که هیچ ، به سوالات شما هم یا پاسخ نمیدهند یا به سختی و گنگ چیزی میگویند و این درحالیست که اگر به مطب این پزشک مراجعه کنید هم فیزیکی معاینه میشوید هم با روی خوش سوالات شما پاسخ داره میشود و تازه با یک بار ویزیت کلی کار انجام میدهید ولی در بیمارستان چندین بار باید مراجعه کنید ( یک بار آزمایش مینویسن ، باردوم عکس و سنوگرافی ، بار سوم چون آزمایش اول مدتی ازش گذشته باز آزمایش بار چهارم تازه دکتر میگه این به من مربوط نمیشه نوبت فلان تخصص بگیر و همینجور چرخ چرخ عباسی داری تا خودت خسته بشی و وش کنی )
باور کنید شهرستانها خیلی بهتر و راحتر هستن حداقل هنوز مسلمانی و ایرانی بودن تو وجودشون هست مثلا اگر شما در تهران خودتان را بزنید به غش و تو خیابان بیفتید همه از کنارتان بی تفاوت رد میشن .
همه به فکر خودشون هستن و مسلمانی و منش ایرانی بودن و انسانیت و مرام و مردانگی و .... اصلاً تو این شهر مرده دروغ دروغ تا دلت بخواهد . کلاهبرداری ، گران فروشی ، نامردی ، زیراب زنی و.... فراوان تا دلت بخواهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ دی ۱۳۹۴
ماتواین چندروز به خاطرالودگی جان یکی ازبستگانمونوازدست دادیم خانواده خودمون هم کلا مریضیم تاکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ دی ۱۳۹۴
تورو خدا بس کنید الودگی هوا تو تهران.چند ساله ما تو غرب کشور خاک تنفس میکنیم.حالا شما هم این دو روز رو ماشین نبرید بیرون و کمتر خوش باشید تا کمتر دود بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۴
like
موافقم
آخرین اخبار