اردبیل؛

برخورداری تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

استاندار اردبیل گفت: در سال آینده تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در آئین بزرگداشت هفته وحدت در مسجد جامع شهر سنی‌نشین عنبران اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) نقطه اشتراک وحدت مسلمانان بوده و برای احیای بشریت مبعوث شده است.

وی گفت: در حال حاضر شاهد روی کارآمدن فرقه‌هایی هستیم که ادعای طرفداری از پیامبر را داشته اما با اسم حضرت محمد(ص) و اسلام جنایت می‌کنند و از سرازیر شدن خون انسان‌ها خرسند می‌شوند در حالی که قساوت و خشونت هیچ جایگاهی در سیره پیامبر(ص)نداشته و داعش با نام اسلام علیه اسلام گام برداشته است.

خدابخش با اشاره به وعده معاون اول رئیس جمهور در مورد طرح آبرسانی عنبران افزود: فروش نفت 30 دلاری توسط عربستان سبب رکود پروژه‌های عمرانی در ایران شده و این امر زمینه‌ساز به تعویق افتادن قول معاون رئیس جمهور مبنی بر افتتاح طرح آبرسانی عنبران تا آخر خردادماه شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: برای این پروژه 40 میلیارد ریال اعتبار لازم است که تاکنون 20 میلیارد ریال آن تامین شده و از شهر نمین تا عنبران نیز لوله‌گذاری شده و ادامه آن نیز نیازمند خرید چندین پمپ و پرداخت طلب پیمانکاران است.

وی صنایع دستی عنبران و معدن عقیق را بهترین فرصت اقتصادی، درآمدی و اشتغالزایی برای عنبران برشمرد و تصریح کرد: توسعه و تحول این امر نیازمند برنامه‌ریزی بوده و باید در این زمینه همکاری‌های لازم انجام شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه در سال آینده تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، افزود: در حال حاضر نیز تمامی روستاهای بالای 20 هزار نفر از نعمت برق بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.