در مراقبت از سلامت مردم رسانه ها نقش اساسی دارند

وزیر بهداشت گفت: بالاترین نقش را برای تضمین سلامت مردم رسانه‌ها بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر هاشمی وزیر بهداشت در بازدید از کارگاه طراحی سازه‌های شهری با موضوع سلامت در مجتمع فرهنگی هفتم تیر در خصوص احساس خود نسبت به این مکان مقدس گفت: امیدوارم همه در جهت داشتن کشور و مردمی سالم و امیدوار بتوانیم تلاش‌های مشترک داشته باشیم‌. از خبرنگاران عزیز نیز سپاسگذارم اما نمی خواهم احساس خود را از شما مخفی کنم خیلی از شما در زندگی عاشق شده‌اید وقتی به این مکان مقدس می‌آمدم همین احساس را داشتم تعداد نفس‌ها و قلب‌ها حاکی از محیطی است که افرادی مثل شهیدان فیاض بخش، بهشتی، در اینجا بودند وقتی خبر انفجار در مرکز حذب جمهوری شنیده شد مثل زیر آوار رفتن آرزوها بود‌. شهید بهشتی شیفته خدمت بود نه تشنه قدرت البته تا روزی که زیر آوار رفت خیلی‌ها تصور می‌کردند که راست نمی‌گوید. شاید به دلیل وجود بیماری کهنه استبداد فکر می کردیم که برای کسب قدرت آمده است. 

وی افزود: موضوع مهم سلامت مردم است اگر بخواهیم آرزوی شهیدان محقق شود ایرانیان باید سلامت باشند تا در مسیر رشد فرهنگ و آرمان‌های ایرانی قدم بردارند بالاترین نقش را رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی دارد.

شهرداری تهران هر کار می‌کند قابل بهره برداری برای تمام کشور است. امیدواریم اقدامات شهرداری فقط به زمستان مختص نشود و در بهار نیز در جهت ارتقاء فرهنگ و بهداشت عمومی ادامه یابد.

نیاز زیادی به توجه به فرهنگ داریم
دکتر هاشمی در خصوص سفر چند روزه خود به سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در سفر چند روزه‌ای که به سیستان و بلوچستان داشتم میزان هموگلوبین افراد نصف میزان عادی بوده است به همین دلیل مرگ و میر زنان باردار در این منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است. 

این گره‌ها به دست شما جوانان باز می‌شود این اقدامات صرفا یک کار هنری نیست و اگر آغشته با انگیزه‌های دینی شود ارزش آن بیشتر خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۵ دی ۱۳۹۴
آقای خواهشا یک فکری به حال طرح سلامت یعنی پزشک خانواده کنید چون علنن دفترچه تامین اجتماعی کاربرد ندارد. با تشکر.
آخرین اخبار